اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7941
تاریخ انتشار: 1394/09/17 15:51
فرماندار شهرستان شادگان خبر داد:
جلسه "مبادلات مرزی" ویژه شهرستانهای غیر مرزی خوزستان با حضور مسئولان شهرستان های هفتکل، حمیدیه و شوش در شادگان بر گزار شد.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، بهروز فرج الهی فرماندار شهرستان شادگان در جلسه مبادلات مرزی شهرستان شادگان ویژه شهرستانهای غیر مرزی استان خوزستان اظهار داشتند: با توجه به تاکید جناب آقای دکتر مقتدایی استانداری محترم خوزستان پیرامون استفاده از ظرفیت های قانونی مبادلات مرزی در امر صادرات و کمک به معیشت  شهرهای غیر بندری در تامین کالای مجاز فروشگاهای تعاون مصرف ادارات و سازمانها از طریق شرکت تعاونی مرزنشینان و بخش خصوصی جلسه ای به میزبانی فرمانداری شهرستان شادگان با حضور فرمانداری شهرستان های هفتکل- حمیدیه- شوش  و ادارات صنعت معدن و تجارت- گمرک- بندر و دریانوردی- تعاون کار و رفاه اجتماعی- شرکت های تعاونی مرزنشینان- اتحادیه  صنوف- شرکت تعاونی های روستایی- فرهنگیان هر چهار شهرستان  در محل سالن اجتماعات فرمانداری شادگان تشکیل شد.

 در این ‌جلسه آقای فرج الهی ضمن خیر مقدم به مدعوین عنوان داشتند: با توجه به امکانات و تمهیدات مناسب در بندر تجاری شادگان و پهلوگیری شناورهای با تناژهای ۱۰۰ الی ۲۰۰۰ تن و تعین قسمتی از اسکله جهت صادرات  کالاهای غیر نفتی و تولیدات شهرهای غیر بندری استان و کشور  را برابر قوانین و مقرات در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

 همچنین تعاونی های شماره ۱-۲-۳  مرزنشینان شهرستان شادگان  و بخش خصوص در خصوص همکاری در تامین قسمتی از کالاهای مجاز فروشگاه های مصرف کارکنان دولت - تعاونی روستایی و فرهنگیان  و صنوف  شهرستانهای هفتگل- شوش- حمیدیه اعلام‌آمادگی نمودند.

 در این جلسه مقرر شد ابن فرمانداریها نسبت به تشویق و ترغیب صادرکنندگان جهت انجام ‌امر صادرات از بندر شادگان اقدام لازم را بعمل آورند.

همچنین ادارات صنعت و معدن تجارت و تعاون و رفاه چهار شهرستان  در زمینه استفاده از ظرفیت ها قانونی مبادلات مرزی با بکدیگر تامل داشته باشند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*