اخبار عمومی
اعلام وصول 2
7980
تاریخ انتشار: 1394/09/19 23:31
براثر تجاوز به چپ خودرو پرشيا درمحور" هامون-زاهدان" شش تن جان خود را از دست دادند و سه نفر راهي بيمارستان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئيس پليس راه استان سيستان وبلوچستان گفت: حدود ساعت 8 شب گذشته در پي اعلام مرکز فوريت هاي 110 مبني بر يک مورد تصادف فوتي در محور "هامون- زاهدان" در حوالي 5 کيلومتري شهرستان هامون، بلافاصله اکيپ گشت پاسگاه انتظامي و پليس راه  جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

سرهنگ ايوب شرافتي افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد يک دستگاه خودرو پژو 405 با سه سرنشين  و يک دستگاه خودروي پژو پارس با شش سرنشين  به علت تجاوز به چپ خودروي پژو پارس به شدت با يکديگر برخورد کرده اند.

شرافتي افزود: در اين حادثه دو سرنشين خودرو پژو 405 به همراه سه سرنشين خودرو پژو پارس در دم جان خود را از دست دادند و چهار نفر نيز توسط خودرو هاي امدادي راهي بيمارستان شدند که در بيمارستان نيز سرنشين ديگر خودرو 405 به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رئيس پليس راه استان در پايان از شهرونداني که قصد تردد در اين مسير ها را دارند، خواست در صورت احساس خستگي و خواب آلودگي از پيمودن ادامه مسير خودداري کنند و جان خود را فداي چند دقيقه زودتر رسيدن نکنند چون دير رسيدن بهتر از هرگز نرسيدن است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*