اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8100
تاریخ انتشار: 1394/09/24 13:26
شیاطین پایتخت در حالی در جلسه محاکمه منکر آزار و اذیت پنج زن شدند که قربانیان آنها جزئیات جنایت سیاهشان را فاش کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، راز این جنایت سیاه، ششم فروردین امسال با شکایت دختری 22 ساله‌ که در میدان هفت تیر طعمه دو شیطان شده بود، فاش شد.

هنوز یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که شکایت مشابه دیگری در پلیس آگاهی مطرح شد. با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقاتی گسترده آغاز شد و دو پسر جوان به نام‌های فرهاد و سعید شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی‌ها به شکار 15 زن و دختر مسافر اعتراف کردند.با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و دو متهم دیروز و در وقت فوق‌العاده به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفتند.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: 15 زن و دختر از متهمان شکایت کرده‌اند که پنج نفر از آنها توسط متهمان مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند.

رئیس دادگاه سپس از 14 شاکی که در جلسه دادگاه حضور داشتند خواست شکایت خود را مطرح کنند. آنها نیز به تشریح جزئیات ربوده شدن خود و سرقت اموالشان توسط متهمان پرداختند.

چهار نفر از شاکیان مدعی شدند توسط فرهاد و یکی از آنها اعلام کرد توسط سعید مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و اموالشان به سرقت رفته است.

یکی از این زنان گفت: برای خرید مانتو به میدان هفت تیر رفتم، پس از خرید می‌خواستم به خانه بروم. وقتی کنار خیابان منتظر تاکسی بودم، خودروی پرایدی با شیشه‌های دودی جلوی پایم توقف کرد. دو پسر جوان سرنشینان آن بودند، من هم سوار شدم. در بین راه راننده تغییر مسیر داد، اعتراض کردم. ناگهان پسری که در صندلی جلو نشسته بود به عقب آمد و با چکش و فندک روشن مرا تهدید به مرگ کرد سپس پول و طلاهایم را از من گرفت و آنها با تهدید چاقو مرا تسلیم خواسته‌های شومشان کردند.

زنی میانسال که اموالش توسط متهمان سرقت شده بود نیز در شکایتش گفت: به متهمان گفتم من جای مادرتان هستم و دو فرزند یتیم دارم، اجازه دهید بروم، اما آنها مرا کتک زده و اموالم را سرقت کردند.

در ادامه دو متهم در جایگاه قرار گرفته و اتهام سرقت و آدم‌ربایی را قبول کردند اما منکر تجاوز به عنف شدند.

رئیس دادگاه سپس جلسه را غیرعلنی کرد تا به اتهام تجاوز به عنف متهمان رسیدگی شود. پس از دفاعیات متهمان، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع:جام جم


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*