اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8108
تاریخ انتشار: 1394/09/24 16:59
برنامه ثریا امشب با پخش مستند "آرایش غلیظ " از بزک چهره آمریکا برای نفوذ به کشور می‌گوید.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان:

دومین قسمت مجموعه مستند «ارباب رخنه‌ها»، امشب (24 آذر) از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

پخش قسمت اول این مجموعه (مزه مذاکره) اقبال مخاطبان سیما از برنامه را به نمایش می‌گذارد.

مستند "آرایش غلیظ " نشان می دهد آمریکایی‌ها چگونه تلاش می‌کنند، سیاست های استعماری و ظالمانه گذشته خود را این بار با چهره ای جدید دنبال کنند.

"آرایش غلیظ " روایتی مستند براساس اسناد نهادهای امنیتی و اتاق های فکر استراتژیک ایالات متحده طی هشت سال گذشته درخصوص پاک کردن نفرت فراگیر و رو به گسترش مردم دنیا و به ویژه جهان اسلام از سیاست‌های استکباری این کشور و نیز تلاش برخی صاحبان رسانه و تریبون‌های سیاسی در داخل کشور برای بزک چهره آمریکاست.

در این مستند همراهی جریان های رسانه ای غربگرای داخلی و برخی بخش های درون نظام در تلاش فراوان برای جلوه دادن چهره ای دیگر از دولت آمریکا به ویژه در دو سال اخیر بررسی و نمایش داده شده است.

برنامه ثریا با توجه به شرایط و مراحل حساس به وجود آمده بعد از برجام و راهبرد نفوذ آمریکا، مجموعه مستندی را با نام «ارباب‌ رخنه‌ها» برای پخش از شبکه اول سیما تولید کرده است.

پیش از این پخش اولین قسمت از این مجموعه با نام «مزه مذاکره» با اقبال گسترده مردمی مواجه بوده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه زنده «ثریا» در سری جدید خود، چهارشنبه ها بعد از خبر ساعت 19:30 از شبکه یک به مهمت‌رین مسائل روز کشور می پردازد.

همچنین مستندهای این برنامه تلویزیونی که در موارد متعددی در زمره پر بازدیدترین برنامه‌های سیما قرار گرفته‌اند نیز سه‌شنبه شب‌ها پس از سریال شبانه شبکه یک سیما از این شبکه پخش خواهد شد.

منبع/جام جم


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


hjh
|
Iran
|
1394/10/05 10:51
  +0

  -2
پاسخ
RRIDAM TOO TITRET
ریدم تووی تیترت
پاسخ ها
گلو
|
Iran
|
1394/10/05 12:52
  +0

  -2
حواست باشه که آب دم دست باشه

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*