اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8133
تاریخ انتشار: 1394/09/26 09:53
دختر 9 ساله اهل " امریکا " که مورد تعرض همسر مادرش قرار گرفت در دادگاه او را لو داد.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان: دختری 9 ساله اهل " فلوریدا " شجاعانه بر علیه پدرحیوان صفتش مبنی بر تصدیق تعرض به او در سن 6 سالگی شهادت داد.

براساس گزارش پلیس آقای " اوئین کاردونا " 28 ساله در 22 می 2013 به دختر خوانده ی خود که فقط 6 سال داشت به طور بی رحمانه تعرض کرد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد هنگامی که این قربانی کوچک که نامش برده نشد از مدرسه به خانه برگشت و در محیط خانه‌ای که مادرش حضور نداشت خود را تنها حس کرد به اتاق خود رفت و برای انجام تکالیف مدرسه خود را مشغول کرد که در این هنگام " کاردونا " شیطان صفت او را به زور از اتاقش بیرون کشید و به اتاق مادرش برد و به او تعرض کرد به طوری که از اعمال و حمله وحشیانه او، این قربانی متحمل درمان به مدت یک ماه در بیمارستان شد.

پلیس در ادامه افزود ؛ وقتی مادر به خانه برگشت و دخترش را غرق در خون بر روی تختش دید سریعا با پلیس تماس گرفت و در گزارش خود به پلیس گفت : فکر کنم همسرم دخترم را مورد اذیت و آزار قرار داده است .

مادر کودک همچنین افزود هنگامی که از " کاردونا " پرسیدم که چه اتفاقی افتاده او ادعا کرد که در این باره چیزی نمی داند .

" کاردونا " که دخترک را تهدید به مرگ کرده بود توانسته بود از این اتهام فرار کند اما پس از اعتراف دختر و گواهی دادن بر این جنایت " کاردونا " در دادگاه به 7 مورد تعرض و اذیت و آزار محکوم شد .

برچسب ها:
حوادث ؛ غربی ؛ پلیس ؛ تعرض ؛ تعرض ؛ دختر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*