اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8149
تاریخ انتشار: 1394/09/26 18:51
مدتی بود به رفتارهای همسرم و شوهر خاله‌ام مشکوک شده بودم. یک روز همسرم را تعقیب کردم و متوجه شدم پیش شوهرخاله‌ام رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان؛ رسیدگی به این پرونده از دهم بهمن سال گذشته و همزمان با کشف جسد مردی در منطقه حسن‌آباد فشافویه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران پس از حضور در محل با جسد مردی رو به رو شدند که دفن شده و بخشی از بدنش بیرون از خاک بود. پس از خارج کردن جسد مشخص شد، حدود 24 ساعت از مرگ او می‌گذرد و مرد میانسال بر اثر اصابت گلوله‌های کلاشینکف به قتل رسیده است.

پس از بررسی‌های مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و کشف راز قتل آغاز شد.

در ادامه با بررسی پرونده افراد ناپدید‌شده هویت مقتول شناسایی شد. همسر مقتول در تحقیقات گفت: روز قبل از کشف جسد خواهرزاده‌ام به نام رضا به دنبال همسرم آمد و او را همراه خود برد که پس از آن همسرم ناپدید شد.

با کشف این سرنخ، تیم جنایی رضا را دستگیر کردند که او در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: مدتی بود به روابط همسرم و شوهر خاله‌ام مشکوک شده بودم. یک روز همسرم را تعقیب کردم و متوجه شدم پیش شوهرخاله‌ام رفت. همان جا تصمیم به انتقام گرفتم. می‌دانستم دایی‌ام یک قبضه کلاشینکف در خانه نگهداری می‌کند. به همین دلیل به خانه رفته و اسلحه او را برداشتم. نهم بهمن سراغ شوهرخاله‌ام رفته واز او خواستم برای انجام کاری به حاشیه شهر برویم. او متوجه نیتم شده بود و همراه خود تیغ موکت‌بری آورده بود. وقتی به محلی خلوت رسیدیم، اسلحه را به سمتش گرفتم و قبل از این‌که بتواند دفاعی کند، شلیک کردم. بعد از قتل جسدش را همانجا دفن کردم.

با تکمیل تحقیقات پرونده به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران ارسال و متهم دیروز به ریاست قاضی حسین اصغرزاده محاکمه شد.

متهم به قتل پس از ورود به دادگاه اظهارات عجیبی را مطرح کرد و گفت: من تاکنون 20 نفر را کشته‌ام. پدر و مادرم را هم کشته‌ام. پیرمرد و پیرزنی که بیرون دادگاه هستند، پدر و مادر واقعی من نیستند. امروز در مسیر دادگاه نیز با اسلحه به باک یک دستگاه سمند شلیک کردم و خودرو منفجر شد و دو سرباز کشته شدند.

وی اضافه کرد: من همچنان آدم می‌کشم و یک جنایتکار هستم. در زندان هم چند نفر را کشته‌ام.

پس از اظهارات متهم به قتل، رئیس دادگاه جلسه محاکمه را تجدید کرد تا در کمیسیونی پنج نفره احتمال جنون رضا پس از جنایت بررسی شود.

منبع:جام جم انلاین


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*