اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8178
تاریخ انتشار: 1394/09/28 00:40
سید محمد غرضی برای ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام آمادگی کرد.

عصرجهان:"سیدمحمد غرضی" با انتشار یک پیام ویدئویی کوتاه آمادگی خود را برای ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.

او در این پیام که در فضای مجازی منتشر شده است، می‌گوید: «کسی که می‌خواهد در خبرگان شرکت کند، حتما نباید روحانی باشد؛ من هم چون بیش از ۶۰ سال به فقه شیعه عمل کرده‌ام، در موقعیتی که پیدا شده، می‌روم و امتحان می‌دهم؛ اگر قبول شدم، ان شاألله در این مجلس شرکت می‌کنم.»

غرضی همچنین همزمان با انتشار این پیام، طی یادداشتی اظهار کرده: « معصومین علیهم‌السلام کل دین را چنین تعریف کرده‌اند. تفقه در دین، تقدیر و تدبیر معیشت و استقامت در مشکلات.

بنده سوال کردم آیا شرکت در خبرگان رهبری مستلزم روحانی بودن است؟ فرمودند امتحان می‌گذاریم و هر کس در امتحان قبول شد، می‌تواند شرکت کند.

بنده چون بیش از شصت سال در مجموعه تصمیمات خود اعم از زندگی یا کارهای اجتماعی فقط به فقه شیعه عمل کرده‌ام، موقعیتی یافتم که این اعمال فقهی را به بوته امتحان بگذارم و در مراجع تصمیم‌گیری مورد قضاوت قرار گیرم. لذا در پنجمین انتخابات خبرگان رهبری نیز ثبت‌نام خواهم کرد و امتحان خواهم داد.»

وی پیش از این نیز جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده بود.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفند‌ماه همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

فرزند سید محمد غرضی نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد؛ یکشنبه برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به وزارت کشور میرویم.هردو داوطلبی از حوزه انتخابیه تهران خواهد بود.

ادعای عجیب غرضی برای اعلام داوطلبیش در انتخابات خبرگان + فیلم

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها:
غرضی ؛ کاندیداتوری ؛ مجلس ؛ خبرگان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*