اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8225
تاریخ انتشار: 1394/09/30 00:09
محمود منطقیان:
منطقیان:تائید صلاحیت را بر عهده شورای نگهبان دانست و گفت: می‌دانم که هیچ خدشه‌ای در پرونده‌ام وجود ندارد که مانع در صلاحیتم شود.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان:

صبح امروز محمود منطقیان ۶۲ ساله چهره شاخص جریان اصلاح طلب پشت میز نامنویسی در فرمانداری دهدشت نشست و فرم ثبت‌نام را تکمیل کرد.

محمود منطقیان پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و طی سخنان کوتاهی ضمن اطمینان از تائید صلاحیت خود هدف از حضور در صحنه را مطالبه دوستان طیف اصلاح طلب دانست و اظهار کرد: دومین هدف بنده از حضور در صحنه خدمت به مردم، قانونگذاری و تلاش برای آبادانی است.

چهره شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه که در انتخابات سال ۸۶ نتواسنت از فیلتر شورای نگهبان عبور کند این بار با اطمینان اعلام کرد: تا آن‌جا که خودم تشخیص می‌دهم برای تائید صلاحیت مشکلی ندارم و حاضر به پاسخگویی به هر سوالی در این زمینه هستم.

وی با بیان این‌که در دوره گذشته هیچ دلیلی برای رد صلاحیت اینجانب به من ابلاغ نشد تائید صلاحیت را بر عهده شورای نگهبان دانست و گفت: می‌دانم که هیچ خدشه‌ای در پرونده‌ام وجود ندارد که مانع در صلاحیتم شود.

منطقیان که برای چهارمین بار در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ اعلام کاندیداتوری کرده است حضور خود را مانع کاندیداتوری جوانان و کسانی‌که قصد حضور در صحنه دارند ندانست و افزود: از ثبت‌نام همه دوستان استقبال می‌کنم و به کسانی‌که قدم در این میدان می‌گذارند خیر مقدم می‌گویم.

وی برنامه اصلاح طلبان برای اجماع را به زمان روشن شدن وضعیت صلاحیت‌ها و این‌که چه کسانی مورد تائید قرار می‌گیرند دانست و گفت: پس از آن در یک اقدام مشورتی روی مسئله اجماع فکر می‌کنیم که چه گزینه‌ای برای نمایندگی جریان اصلاح طلب مناسب‌تر است.

منطقیان با بیان این‌که قطعا تا آن زمان نمی‌توانیم تصمیم خاصی در این باره اتخاذ کنیم پارامترهای گزینه سوم را مقبولیت از نظر مجموعه اصلاح طلبان و مورد اعتماد خواند و گفت: در صورتی که تشخیص دهیم زمینه استقبال مردم از یک گزینه بیشتر است و پذیرش بیشتری نسبت به سایرین دارد روی آن گزینه اجماع خواهیم کرد.

از آغاز نام‌نویسی تاکنون ۵ نفر از کاندیدای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه نام‌نویسی کردند و با توجه به اعلام حضور ۳۴ نفر در روزهای آتی شاهد ترافیک حضور نامزدهای انتخابات در فرمانداری دهدشت خواهیم بود.

منبع/کبنا نیوز

برچسب ها:
منطقیان ؛ محمود منطقیان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*