اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8250
تاریخ انتشار: 1394/09/30 23:51
فرمانده انتظامي ماهشهر خبر داد:
فردي که با سوء استفاده از اطلاعات حساب يکي از دوستانش اقدام به برداشت غير مجاز مي کرد توسط پليس فتا شهرستان ماهشهر شناسايي و دستگير شد.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان :سرهنگ “جليل زبيدي” فرمانده انتظامي ماهشهر گفت: در پي شكايت يکي از شهروندان مبني بر اينكه فرد يا افراد ناشناسي مبلغ هفت ميليون ريال از حساب بانکي وي سرقت کرده اند، رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس فتا اين شهرستان قرار گرفت .

اين مقام انتظامي افزود: ماموران با بررسي هاي علمي و تخصصي متهم را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي وي را  بهمراه ادله جرم در مخفيگاهش دستگير کردند.

سرهنگ زبيدي در ادامه بيان داشت: متهم در بازجويي هاي فني پليس و پس از مواجه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد و گفت: شاکي از دوستان صميمي من مي باشد و اطلاعات حساب بانکي خود را جهت انجام يک تراکنش بانکي به من داد که بعد از مدتي، وسوسه شدم و اقدام به برداشت هفت ميليون ريال از حساب وي نمودم .

فرمانده انتظامي ماهشهر در خاتمه با بيان اينکه متهم تحويل مراجع قضائي شده ، خاطر نشان کرد: سرقت از حساب بانکي درصد بالايي از جرائم سايبري را تشكيل مي دهد و يكي از مهمترين دلايلي كه باعث بروز سرقت هاي اينترنتي مي شود واگذاري كارت هاي اعتباري به ديگران مي باشد لذا توصيه مي شود  كارت هاي بانكي خود را در اختيار افراد غير حتي نزديكان خود قرار ندهيد و اگر مجبور به انجام اين كار شديد سريعا رمز ورود آن را تغيير دهيد.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*