اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8284
تاریخ انتشار: 1394/10/02 23:10
با ثبت نام بهنام بهزادی زنگ خطر جوانان حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ٬اندیکا٬لالی و هفتکل برای رقبای انتخاباتی به صدا در آمد.

گزارش اختصاصی پریسا طاهری/پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان

بهنام بهزادی با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری مسجد سلیمان برای شرکت در رقابت های دهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامی نام نويس كرد.

بهنام بهزادی به شیوه ای متفاوت رقابت های انتخاباتی را استارت زد. او قبل از حضور در فرمانداری به زیارت مزار شهداء، شهید بهنام محمدی و شهدای جاوید الاثر رفت و پس از تجدید میثاق با شهدا به ستاد انتخابات رفت.

بهزادی در کنار مزار شهید بهنام محمدی گفت: به آرمان های شهدا پایبندیم و در تحقق آرمان هایشان لحظه ایی فروگذار نخواهم بود.

این دانشمند هسته ای بعد از نام نویسی در ستاد انتخابات بیان داشت:نماینده باید با تشکیل کارگروه های تخصصی از ظرفیت همه نخبگان در مدیریت جامعه و انجام وظایف تقنینی و نظارتی نماینده مجلس استفاده شود.

وی مهمترین دغدغه خود را رفع بیکاری جوانان حوزه انتخابیه مسجدسلیمان٬ اندیکا٬لالی و هفتکل اعلام کرد و افزود: با شناخت ظرفیت های اقتصادی و صنعتی و تبدیل آنها به فرصت های تولیدی و اشتغال می توان بر بحران فعلی بیکاری حوزه انتخابیه فائق آمد.

سوابق علمی بهنام بهزادی: کارشناس ارشد مهندسی هسته ایی گرایش راکتور-دانشجوی دکتری مهندسی هسته ای-دوره همسطح دکتری مدیریت حرفه ایی از موسسه آموزش عالی آزاد وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


bbb
|
Iran
|
1394/10/03 10:13
  +0

  -0
پاسخ
درود بر جوان هسته ای

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*