اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8339
تاریخ انتشار: 1394/10/05 22:52
شهردار بندر ماهشهر خبر داد:
غلامحسین کمایی خاطرنشان کرد با بهره برداری از این پروژه، تمامي عرضه كنندگان دام، در اين جايگاه تجميع و ساماندهي خواهند شد.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مهندس غلامحسین کمایی شهرداربندرماهشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: تمامي گوسفند فروشاني  که در سطح شهر بصورت غير مجاز اقدام به عرضه گوسفند زنده مي نمودند ساماندهي شدند.

ايشان بیان داشت،عرضه گوسفند در سطح شهر تاکنون بصورت غیر مجاز و غير بهداشتي صورت می گرفت که در این راستا طرح احداث جایگاه عرضه احشام در دستور کارشهرداری قرار گرفت که با پیگیریهای مجدانه مراحل ساخت آن به اتمام رسید و با اتمام آن کلیه عرضه کنندگان دام از سطح شهر جمع آوری و به این جایگاه منتقل گردیدند.

وي در ادامه گفت: اين پروژه در مساحت 5760 مترمربع شامل 11 غرفه عرضه و نگهداری دام و با هزینه ای بالغ بر13 میلیارد 800 میلیون ریال  احداث گردیده و قراراست همزمان با پروژه های آماده افتتاح در دهه فجر به بهره برداری برسد. 

 شهرداربندرماهشهر خاطرنشان کرد با بهره برداری از این پروژه، تمامي عرضه كنندگان دام، در اين جايگاه تجميع و ساماندهي خواهند شد وازاین پس  شهروندان عزيز مي توانند با اطمينان خاطر نسبت به خريد گوسفند مورد نظرخود اقدام نمايند.

 کمایی افزود: اين پروژه يكي از طرحهاي مهم شهرداري بندرماهشهرمحسوب مي شود و با بهره برداری از اين جايگاه بسياري از مشكلاتي كه اين نوع عرضه غير مجاز دام در سطح شهر بوجود آورده است، مرتفع خواهد شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*