اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8370
تاریخ انتشار: 1394/10/07 13:25
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد و بویراحمد خبر داد:
از ابتدای امسال تا کنون بیش از 27 هزارتن ماده غذایی فاسد از مراکز فروش در شهر های مختلف کهگیلویه و بویراحمد کشف و معدوم شده است.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان: مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد و بویراحمد گفت: بیش از دو تن مواد پروتئینی فاسد شامل جگر و سنگدان در شهر یاسوج کشف و معدوم شد.

"عبدالله بهمنش روز" افزود: این میزان مواد پروتئینی فاسد از سوی گشت های بازرسی دامپزشکی و تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در یکی از سردخانه های شهر یاسوج کشف شد.

وی با بیان اینکه مواد پروتئینی باید از مراکز عرضه مجاز و زیر نظر دامپزشکی تهیه شود گفت: در هنگام خرید گوشت مرغ درج تاریخ مصرف محصول و همچنین در خرید گوشت قرمز داشتن پلاک و مهر دامپزشکی برای مصرف کننده ضروری است.

بهمنش با بیان اینکه سلامت فرآورده های پروتئینی با سلامت و امنیت غذایی مردم ارتباط مستقیم دارد، از تشدید برخورد و افزایش بازرسی ها با همکاری دستگاه های مربوطه از جمله نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و تعزیرات حکومتی در قالب اکیپ های مشترک بازرسی خبر داد.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با اجرای طرح کددار کردن مواد پروتئینی و حک شدن کد شناسایی بر روی کالا سلامت مواد غذایی مردم تامین شده است.

از ابتدای امسال تا کنون بیش از 27 هزارتن ماده غذایی فاسد از مراکز فروش در شهر های مختلف کهگیلویه و بویراحمد کشف و معدوم شده است.

برچسب ها:
مواد پروتئینی ؛ فاسد ؛ کشف ؛ انهدام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*