اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8373
تاریخ انتشار: 1394/10/07 14:40
فرماندهی نیروی انتظامی بندر ماهشهر خبر داد:
سرهنگ زبیدی: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس به 11 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر از انهدام باند سه نفره سارقان لوازم داخل خودرو با 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "جلیل زبیدی" در نشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی باند سه نفره سارقان لوازم داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر سه متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ زبیدی در ادامه گفت: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس به 11 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست هرگونه نظر، انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر در خصوص عملکرد پلیس به صورت شبانه روزی با سامانه تلفنی دفتر نظارت همگانی 197 در میان بگذارند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*