اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8407
تاریخ انتشار: 1394/10/09 17:14
از حاشیه های این مراسم حضور کاندیدهای انتخاباتی اصلاح طلب و اصولگرا مجلس شورای اسلامی بود که همراه با مردم در این مراسم شرکت کرده بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه، همزمان باسراسرکشور مراسم گرامیداشت سالروز ۹دی  درشهردهدشت باحضورگسترده مردم برگزار گردید.

در این مراسم سردارعلی پور مدیرکل حفظ  اثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان خوزستان در سخنانی به چگونگی ایجاد فتنه۸۸ اشاره کردند و گفتند  از سال۱۳۷۸دشمنان زمینه فتنه ۸۸را بوجود آوردند.

سردارعلی پور گفت دشمن پس از جنگ هشت ساله دفاع مقدس و انواع نقشه ها و تحریم های گوناگون پی برد که باید برای ضربه زدن به نظام اسلامی به اصل نظام یعنی ولایت فقیه ضربه زد اما باز هم باهوشیاری مقام معظم رهبری و ملت هوشیار این نقشه هم راه به جایی نبرد.

وی درادامه گفت الان در بهترین شرایط عزتمندی ملت ایران ازپیدایش تاکنون هستیم و این مرهون امام(ره) مقام معظم رهبری وشهدای گرانقدرهست.

وی به جایگاه ولی فقیه در برهه های حساس هم اشاره کردند و گفتند امروزایران اسلامی امن ترین کشورمنطقه هست و ماامروز با دین مان درحال فتح قلب انسان های ازاده هستیم.

سردار علی پور همدلی واتحادمردم ومسئولان را نیاز اصلی نظام دانستند .

ازحاشیه های این مراسم حضورکاندیدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی بود که همراه با مردم در این مراسم شرکت کرده بودند.

آقایان مصطفی تقوی، محمود منطقیان وفایی، جهانبخش، مردانی،نجات نیا و فاطمی ازجمله کاندیداهایی بودند که دراین مراسم حضورداشتند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*