اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8429
تاریخ انتشار: 1394/10/10 17:37
از حضرت آیت الله ملک حسینی درخواست شد:
به منظور حل و فصل اختلافات طوایف ایل بهمئی ساکن پتک جلالی خوزستان ورود نمائید.

به گزارش فرهاد معصومی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از شهرستان بهمئی، همایش معتمدین و ریش سفیدان شهرستان بهمئی با حضور حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه، امام جمعه و فرماندار بهمئی استانی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی برگزار شد.

در این همایش عابدین یزدان شفا شاعر و شاهنامه خوان در قالب شعری از حضرت آیت الله ملک حسینی درخواست نمودند به منظور حل و فصل اختلافات طوایف ایل بهمئی ساکن در پتک جلالی استان خوزستان ورود پیدا نمایند تا از آوراگی خانواده ها و ادامه خون و خونریزی جلوگیری شود.

حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه دراستان کهگیلویه  و بویراحمد در پاسخ به ایشان بیان داشتند: من هم از وقایع پیش آمده نگران و آزرده خاطرم. و هر زمانی که مجمعی در قالب ائمه جمعه شهرستان ها و یا بزرگان با حضور حضرت آیت الله جزایری و یا تحت هدایت ایشان تشکیل شود لحظه ای درنگ نخواهم کرد.

وی اشاره نمودند در این راستا قبلا از سوی برخی محترمین اقداماتی صورت گرفت اما چون ناقص بود به نتیجه نرسید.

شایان ذکر است، مردمان ایل بهمئی ها در محدوده های جغرافیای سیاسی استان های خوزستان، بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های رامهرمز، اميديه، آقاجاری، باغملك، بهبهان، صيدون، گناوه، ديلم و شهرستان بهمئی گسترده اند.

برچسب ها:
پتک جلالی ؛ پتک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*