اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8432
تاریخ انتشار: 1394/10/10 22:57
سومین برد فولاد در آخرین روز 2015 و با برتری یک بر صفر در برابر پدیده مشهد رقم خورد.

محمد ابولیان(نوروزی)/پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان

فولادخوزستان 1...پدیده مشهد0

*گل:ساسان انصاری دقیقه 43

*اخطاریها:رضا ناصحی،محمدحسین مرادوند پدیده--امیرحسین فشنگچی فولادخوزستان

*شمار تماشاگر:هزار نفر

*مکان برگزاری: ورزشگاه غدیراهواز

*وضعیت زمین:چمن مناسب

*هفته برگزاری:هفدهم لیگ برتر

*تاریخ و زمان برگزاری:10دیماه 94ساعت 15

*داور:شاهین حاج بابایی

*ترکیب فولادخوزستان: عبدالله نصاری، چاگو، محمودمطلق زاده، علیرضا سلیمی، مساریچ، محمدرضا خانزاده، محمداهل شاخه، مهدی بدرلو،  امیرحسین فشنگچی(حبیبی نژاد 87)، ساسان انصاری(جماعتی 91) و اسماعیل شریفات(دغاغله 69)

*سرمربی:لئوناردواسکوچیچ

*ترکیب پدیده مشهد:رضا ناصحی، مجتبی روشنگر، فریبرز گرامی، محمدحسین مراد وند، حسین بادامکی(مسعود نظر زاده 76)، محسن یوسفی، مهدی خیری(حسین مهربان 71)، معین عباسیان، محسن بیات و یونس شاکری(محمدعلی مردانی 57)

*سرمربی:محمدرضامهاجری

در چهارچوب رقابت های فوتبال لیگ برتر و از هفته هفدهم این مسابقات فولادخوزستان در خانه پذیرای پدیده مشهد بود. قرمز پوشان اهوازی در پایان توانستند دریک بازی متعادل و نفس گیرحریف سخت کوش خراسانی خود را با تک گل ساسان انصاری که دردقیقه 43 ازروی نقطه پنالتی بدست آمد مغلوب نماید. و با کسب سومین پیروزی این فصل به تعطیلات بیست روزه نیم فصل بروند.

از این رو اسکوچیچ با این برد تا حدودی از فشار رسانه ها و هواداران و منتقدان خود خلاصی یابد، گرچه دراین بازی هم فولادسازان هواداران را جان به لب کردند تا سومین برد نماینده خوزستان حاصل و حفظ گردد.

حالا اسکوچیچ بیست روز فرصت دارد نقاط ضعف تیمش را با جذب بازیکنان مورد نظر ترمیم نماید و در ادامه رقابت های لیگ برتر نتایج دور از انتظار دورر فت را جبران نماید. و فولاد را به جایگاه واقعی اش برساند تا زمینه رضایت هواداران متعصب به دست آید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*