اخبار عمومی
اعلام وصول 2
84789
تاریخ انتشار: 1395/08/28 22:15
جهاد گر رئیس شورای دهدشت:مگر شما خواهان استیضاح شهردار نیستید پس چرا هماهنگ، در این جلسه حضور نیافتید؟

عصرجهان-جلسه استیضاح شهرداردهدشت با عدم حضور طیف اقلیت از رسمیت افتاد و شواهد حاکیست که جواد تخشا با آرامش بیشتری در ماه های آینده به عنوان شهردار دهدشت انجام وظیفه می کند.
در این جلسه حسین جهادگر رئیس شورای اسلامی دهدشت با تسلیت ایام اربعین ، درسخنان تندی از حضور نیافتن آقایان موسوی امجد ،حقانی ،خوش آیین و حجت خواه انتقاد کرد و خطاب به آنها گفت:مگر شما سوگند یادنکرده اید که امور مردم را پیگیری کنید؟چرا نامه های بیشمار مردم پاسخ داده نشود؟
جهادگر ادامه داد:اعضای شورایی که نمایندگان شورا فقط در تلگرام واتساپ هستید بدانید شما مسئولید وباید پاسخگوی مردم باشید.


رئیس شورای اسلامی دهدشت افزود:مگر شما خواهان استیضاح شهردار نیستید پس چرا هماهنگ، در این جلسه حضور نیافتید.
جهادگر با انتقاد از نحوه پوشش اخبار شورای شهر دهدشت در سایت ها و خبرگزاری های مختلف تاکیدکرد:طبق قانون سخنگوی شورای شهر می تواند اخبار را رسانه ای کند و انتظارداریم خبرنگاران محترم وسختکوش شهرستان اخبار و رویدادها را ازسخنگوی شورا که همان رئیس شورای اسلامی است پیگیری نمایند.


کسالت و نبودن در شهرستان از جمله دلایل حضور نیافتن طیف اقلیت بود هرچند به نظر می رسدر ،یقین داشتن اعضای غایب در رای نیاوردن استیضاح و عدم موفقیت در برکناری تخشا علت اصلی غیبت ۴عضو گروه اقلیت میباشد.
منبع/تابناک
آبستراکسیون (به انگلیسی: Obstruction) (برابر فرهنگستان زبان: نصاب‌شکنی) عدم حضور عمدیِ گروهی از نمایندگان مجلس در هنگام رأی‌گیری، به‌ قصدِ از اکثریت انداختن و جلوگیری از تصویب یک لایحه یا طرح است.



بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*