اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85162
تاریخ انتشار: 1395/09/20 17:53
اجرای مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز، طناب کشی و... در پارک های بیان و فدک خرمشهر با هدف توسعه ورزش های همگانی و پر کردن اوقاعت فراغت مورد استقبال شهروندان قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهر،مسابقات ورزشی در پارک های سطح شهر با هدف توسعه ورزش های همگانی در روز جمعه 19 آذر از ساعت 9 صبح الی ساعت 12 ظهر توسط سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر اجرا شد.
اجرای این برنامه که با استقبال خوب شهروندان مواجه شد در پارک بیان( ویژه آقایان) و پارک فدک (ویژه بانوان) به مدت 3 ساعت با اجرای مسابقات متنوع از جمله تنیس روی میز، طناب کشی و... ادامه یافت.


عزیزساعدی سرپرست شهرداری خرمشهر نیز در این مسابقات به همراه معاونین شهرداری حضور یافت و ضمن ایراد سخنان خود با برشمردن اهمیت ورزش های همگانی افزود: انجام فعالیتهای ورزشی تاثیر مهمی بر سلامت جسم و روان افراد می گذارد و در واقع ورزش بخشی از زندگی سالم است.


سرپرست شهرداری خرمشهر خاطر نشان کرد: نصب وسایل ورزشی در پارک ها به دلیل در دسترس بودن و رایگان بودن با اقبال عمومی مواجه شده است وی در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: خاصیت نصب وسایل ورزشی در پارکها این است که در کنار تفریح و سرگرمی ورزش هم انجام می شود.
وی از همه شهروندان گرامی که در این مسابقات شرکت کردند تقدیر و تشکر نمود، در پایان نیز به نفرات برتر هدایایی تقدیم شد.

 

برچسب ها:
خرمشهر ؛ شهرداری خرمشهر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*