اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85301
تاریخ انتشار: 1395/09/28 00:38
عضو شورای شهر بندر‌ ماهشهر:
عضو شورای اسلامی شهر بندر‌ ماهشهر گفت: کادر درمانی و پزشکی بیمارستان تأمین اجتماعی این شهرستان بسیار ضعیف است و انتظار می‌رود مسؤولان نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

عصرجهان-نافع آلبوغبیش عضو شورای اسلامی شهر بندر‌ ماهشهر، با انتقاد از کادر درمانی و پزشکی بسیار ضعیف بیمارستان امام موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: متأسفانه بررسی‌های انجام شده حاکی از ضعف کادر درمانی و پزشکی این بیمارستان است.
وی افزود: باوجود تجهیز مناسب ساختمان این بیمارستان اما شهروندان شکایات مکرری از کادر درمانی ضعیف این بیمارستان داشته‌اند.
عضو شورای شهر بندر ماهشهر در ادامه با اشاره به گلایه مردم از سیستم نوبت‌دهی نامناسب بیمارستان امام موسی کاظم (ع)، تصریح کرد: کمبود امکانات و پزشکان متخصص شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای از جمله شیوه ویزیت دشوار در این بیمارستان مواجه کرده است.
آلبوغبیش ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر مراجعه‌کنندگان این بیمارستان از قشر کم درآمد جامعه هستند، انتظار می‌رود مسؤولان استانی و مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که متصدی این امر است توجه ویژه‌ای به این مورد داشته باشند.
این مسؤول خاطرنشان کرد: با وجود صنایع عظیم پتروشیمی و ظرفیت‌های غنی در این شهرستان، این گونه خدمات درمانی در شأن و منزلت شهروندان نیست.
وی با بیان اینکه مردم شهرستان صنعتی ماهشهر بیشتر در معرض جدی آلودگی و بیماری‌های ناشی از آن هستند، اظهار کرد: وجود صنایع و کارخانجات در این شهرستان آلودگی بسیاری به دنبال دارد و سلامت جسمی مردم را به مخاطره می‌اندازد، لذا انتظار می‌رود اهمیت ویژه‌ای به بهبود امکانات درمانی داده شود.
عضو شورای شهر ماهشهر در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان‌های همجوار نیز برای درمان به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر مراجعه می‌کنند، باید کادر درمانی بیشتری به این بیمارستان تزریق شود چرا که امکانات موجود جوابگوی میزان بالای تکاپو و تقاضای مردم نیست.
آلبوغبیش در ادامه به مشکل دیگر مردم در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: متأسفانه مشاهده شده که در این بیمارستان یک بخش فعالیت چندین بخش را انجام داده و مردم را با مشکلات بسیاری روبه‌رو کرده که به هیچ‌وجه زیبنده این شهرستان نیست.
وی ادامه داد: از این رو پیشنهاد می‌شود شبکه بهداشت و درمان شهرستان طی نشست‌هایی با دانشگاه جندی‌ شاپور اهواز در این زمینه چاره‌اندیشی کرده و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.
این مسؤول در پایان اضافه کرد: از مسؤولان استانی درخواست می‌شود زمان بیشتری را برای حل این معضل اختصاص دهند، چرا که صحت و سلامت جامعه را به دنبال دارد و در صورتی که سلامت شهروندان به خطر بیافتد بدون شک مشکلات بسیاری به دنبال خواهد داشت.منبع/فارس

برچسب ها:
ماهشهر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*