اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85413
تاریخ انتشار: 1395/10/04 20:39
انگار دستگیری پزشکان قلابی در خوزستان شکل و شمایل سریال به خود گرفت و خبر رسید در شوش هم یک پزشک قلابی دستگیر شد

عصرجهان-پائیز امسال به دنبال یک فقره فوت مشکوک در مسجدسلیمان یک پزشک قلابی دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد انتشار این خبر بازتاب گسترده ای در سطح رسانه ها داشت
اما انگار دستگیری پزشکان قلابی شکل و شمایل سریال به خود گرفت و خبر رسید در شوش هم یک پزشک قلابی دستگیر شد
تابناک خوزستان نوشت:امروز برای چندین بار گزارشی مبنی بر دستگیری پزشکی قلابی ولی این بار در شهرستان شوش باعث نگرانی مردم خوزستان شد. چندی پیش نیز پزشکی قلابی در شهرستان مسجدسلیمان پس از سه سال طبابت غیرقانونی توسط مقامات قضایی دستگیر شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش در این بار گفت: فردی که با سوء استفاده از مدرک پزشکی در این شهرستان طبابت می کرد دستگیر شد.
محسن حاذقی در تشریح چگونگی دستگیری این فرد افزود: این فرد متخلف تحت عنوان پزشک عمومی با کلاهبرداری و سوء استفاده از مدارک پزشکی به صورت پاره وقت اقدام به طبابت می کرد.
وی افزود:فرد مذکور در اقدامی هماهنگ توسط مقام قضایی دستگیر و جهت بازرسی و تحقیق تحویل مقام قضایی شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش نیز با تائید دستگیری این فرد اظهار داشت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و تلاش شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش شخصی که خود را پزشک معرفی می کرد شناسایی، دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفته است.
عباس نظری افزود: فرد مذکور در بازداشت موقت بسر برده و به زندان منتقل شده است.
پارسال نیز فردی که بدون داشتن مدارک پزشکی و مجوزهای قانونی خدمات دندانپزشکی ارایه می کرد توسط مقام قضایی در شوش دستگیر شد.
مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت:این فرد 51 ساله فردی که با سوء استفاده از مدارک پزشکی  در شوش به طبابت در بیمارستان نظام مافی شوش مشغول بود دستگیر گردید.
دادستان شوش افزود : تحقیقات درباره عوامل و همدستان احتمالی این فرد از سوی مراجع قضایی در حال بررسی است.
حال این پرسش باقی است که آیا متولیان درمان استان خواهان پاسخگویی در خصوص فاجعه پزشکی رخ داده خواهد بود و یا باز هم باید در انتظار رخدادهای اسفناک تری باشیم؟ مردم خوزستان چه زمان باید به متولیان حوزه درمان اعتماد کنند؟  و آیا نظام پایش و بازرسی حوزه درمان استان تقویت و ترمیم خواهد شد؟

برچسب ها:
شوش ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*