اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85418
تاریخ انتشار: 1395/10/04 23:21
فرمانده انتظامی دزفول گفت:با شناسایی و انهدام یک باند سوداگر مرگ در دزفول حدود سه کیلوگرم ماده مخدر هروئین کشف شد.

عصرجهان-سرهنگ علی الهامی روز شنبه در تشریح عملیات شناسایی و دستگیری این سوداگران مرگ افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دزفول با پشتیبانی اطلاعاتی سربازن گمنام امام زمان(عج) از ورود یک محموله مواد مخدر به این شهرستان مطلع شده و برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند وارد عمل شدند.
وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی یک تیم از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول و اندیمشک به کنترل خودروهای عبوری در جاده دزفول پرداختند.
سرهنگ الهامی گفت:ماموران پس از ساعت ها تلاش یکدستگاه پراید حامل مواد مخد را شناسایی کرده و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به توقیف خودرو شدند که در این رابطه راننده آن نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد:ماموران در بازرسی از خودرو مقدار 2 کیلو و 975 گرم مواد مخدر از نوع هروئین را که به طرز ماهرانه ای در خودروی پراید جاسازی شده بود کشف کردند.
سرهنگ الهامی در ادامه با اشاره به شناسایی دیگر اعضای این باند گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی قضایی در یک عملیات 2 سوداگر مرگ را در مخفیگاهی به دام انداختند.
وی با تشکر از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اندیمشک در این عملیات خاطر نشان کرد:اعضای این باند سه نفره به همراه مواد مخدر کشف شده تحویل مقام قضایی شدند.
در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول و اندیمشک در هفته گذشته نیز اعضای یک باند پنج نفره سوداگر مرگ دستگیر و مقدار چهار کیلوگرم هروئین در گلوگاه ورودی استان خوزستان کشف شد.
با تشدید برخورد نیروی انتظامی با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر ، شهر دزفول برای سوداگران مرگ نا امن شده است/ایرنا

برچسب ها:
دزفول ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*