اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85454
تاریخ انتشار: 1395/10/06 01:27
فرماندار شادگان در اولین جلسه پیگیری مصوبات شهرستان در سالجاری که در محل فرمانداری برگزار شد ، بر لزوم پیگیری مصوبات توسط دستگاههای اجرائی شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شادگان ، اولین جلسه پیگیری مصوبات شهرستان در سالجاری به ریاست مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور کلیه اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه بر لزوم پیگیری مصوبات توسط دستگاههای اجرائی شهرستان تاکید کرد و گفت  : کلیه  ادارات ودستگاههای اجرایی شهرستان نسبت به اجرای کامل مصوبات مسئول بوده و برای اجرایی شدن مصوبات اقدام کنند.


فرماندار شادگان در خصوص اهمیت و ضرورت اجرایی کردن مصوبات  اشاره کرد و افزود: دستگاه های اجرایی که متعهد به اجرای مصوبات هستندموظفند  نسبت به پیگیری مستمر مصوبات در بخش های مختلف تا حصول نتیجه کامل در راستای اجرایی کردن مصوبات تلاش نمایند.
فرماندار شادگان  در پایان  با بیان اینکه خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی باید سرلوحه کار همه مدیران و خدمتگزاران به مردم باشد، اظهار کرد: همه مسئولین ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان وظیفه خود را با قاطعیت و جدیت دنبال کنند  و در صورت بروز مشکلات در اجرائی شدن مصوبات بر پیگیری آن ها از طریق مسئولین استانی و کشوری  تأکید نمود.

برچسب ها:
شادگان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*