اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85462
تاریخ انتشار: 1395/10/06 15:10
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق خودرو پراید با هفت فقره سابقه کیفری در این شهرستان خبر داد

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق خودرو پراید با هفت فقره سابقه کیفری در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ کارآگاه "علی حسینی" پیش از ظهر امروز در گفت‌‌وگو با "عصر جهان" اظهار کرد: برابر اعلام پلیس آگاهی شهرستان، با توجه به وقوع یک فقره سرقت خودرو پراید مراتب شناسایی و دستگیری سارق با سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: از آنجایی که راننده خودرو پراید یک نفر را به عنوان مسافر سوار بر خودرو کرده و در حالی که برای سوار کردن مسافر دیگر خودروی خود را به صورت روشن ترک می‌کند، سرنشین خودرو که از سارقان حرفه‌ای بوده از قصور، غفلت و سهل انگاری راننده سوء استفاده کرده و نسبت به بررسی دقیق این مسیر اقدام تا اینکه خودرو مسروقه را در حالی که واژگون شده بود کشف و سارق را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد: متهم دستگیر شده برای بررسی به پلیس آگاهی دلالت و مشخص شد که دارای 7 فقره سابقه کیفری از جمله مواد مخدر و سرقت در سایر شهرستان‌ها و استان‌های کشور بوده و حدود یک ماه قبل نیز به دلیل سرقت خودرو در یکی از شهرستان‌های همجوار توسط پلیس مسجدسلیمان دستگیر و خودرو مسروقه از وی کشف و تحویل مالباخته شده و متهم نیز تحویل مراجع قضایی شده بود.
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: شایسته است شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت خودرو از اعتماد بی‌جا به افراد غیر و‌‌ رها کردن خودرو حتی برای لحظاتی چند، بدون رعایت نکات ایمنی و حفاظتی جدا خودداری کنند.
وی ادامه داد: از‌‌ رها کردن خودرو به صورت روشن در حالیکه اطفال و یا افراد کهنسال داخل خودرو هستند اجتناب کنند.

همچنین رانندگان عزیز حتی اگر برای یک لحظه قصد ترک خودرو خود را دارند حتما خودرو را خاموش، سوییچ را خارج و دربها را قفل نمایند.

سرهنگ کارآگاه "علی حسینی" در پایان افزود: در صورت مشاهده هر نوع موارد مشکوک و یا پرسه زنی افراد معلوم الحال در اطراف خودرو دیگران سریعاً مراتب را با پلیس 110 در میان بگذارند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*