اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8552
تاریخ انتشار: 1394/10/17 13:57
فرمانده انتظامي استان اصفهان خبر داد:
سردار عبدالرضا آقاخاني از كشف محموله بزرگ 560 كيلوگرمي مرفين در بازرسي از خودروي تريلر تانكردار حامل قير توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، سردار "عبدالرضا آقاخاني" در گفت و گوي اختصاصي با پايگاه خبری پليس گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان روز گذشته موفق شدند با يك كار وسيع اطلاعاتي طي عملياتي ويژه يك دستگاه خودروي تريلر نفت كش كه حامل محموله بزرگ مواد مخدر بود را در منطقه شرق استان شناسايي و زمين گير كنند.

وي با بيان اين كه اين محموله از مرزهاي شرقي كشور بارگيري و به مقصد استان تهران و البرز حمل مي شد تا از آن جا ترانزيت شود، افزود:قاچاقچيان به شكلي بسيار ماهرانه 560 كيلوگرم مرفين را در تانكر حامل قير جاسازی كرده بودند كه با تيزهوشي و تخصص بالاي ماموران اين محموله كشف شد.

سردار آقاخاني از دستگيري دو سوداگر مرگ در اين رابطه خبر داد و گفت: امسال با حجم وسيعي از ورود مواد مخدر به كشور مواجه بوديم و در همين زمينه نيز فعاليت هاي مبارزه با مواد مخدر استان به طور چشمگيري افزايش يافت و توانستيم تا به اين لحظه ضربه سنگيني به مافيای قاچاق مواد مخدر وارد آوريم.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: با توان عملياتي و اشرافيت بالاي پليس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتداي سال تا كنون بالغ بر 29 تن انواع مواد مخدر كشف و بيش از 100 باند قاچاق مواد نيز منهدم شد.

سردار آقاخاني از مبارزه سنگين با خرده فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: موضوع خريد و فروش مواد مخدر در سطح محلات يكي از دغدغه هاي جدي مردم بوده و پليس نيز مصمم است تا به اين موضوع به طور جدي عمل كرده و بتواند گام هاي مهمي در سالم سازي محيط زندگي مردم خوب استان بردارد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*