اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85525
تاریخ انتشار: 1395/10/08 23:37
فرماندار شادگان تاکید کرد:
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان با اشاره به اهمیت و نقش فعال دهیاران در نهادینه کردن فرهنگ بهداشت و درمان در روستاها، افزود: دهیاران با همکاری در امر آموزش در جهت بالا بردن سطح آگاهی‌ عمومی مردم همکاری نمایند.

عصرجهان-فرماندار شادگان در همایش  شورای سلامت  که با حضور دهیاران روستاهای تابعه شهرستان برگزار شد، بر ضرورت مشارکت فعال دهیاران در حوزه  بهداشت روستایی تاکید کرد.
همایش  شورای سلامت با حضور بهروز  فرج اللهی فرماندار شادگان  و با حضور دهیاران روستاهای تابعه شهرستان و جمعی از رؤسا و مدیران دستگاههای اجرایی با هدف ایجاد هماهنگی و همکاری، هم افزایی و تعامل بیشتر بین دهیاران و دستگاههای اجرائی در حوزه سلامت در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزارگردید.
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این همایش ضمن بزرگداشت چهلمین روز شهدای حادثه تروریستی حله عراق، بر ضرورت مشارکت فعال دهیاران در حوزه بهداشت تاکید کرد و افزود: مشارکت  یکی از شاخصهای توسعه یافتگی جوامع  مشارکت مردمی است.
فرج اللهی به اهمیت برگزاری دوره آموزشی خود مراقبتی برای روستائیان عزیز  اشاره کرد و گفت: برنامه خود مراقبتی اجتماعی از جمله برنامه های سلامت است که دهیاران  با فراهم نمودن فضای مناسب و سالم در راستای آموزش به روستائیان توسط کارشناس آموزش بهداشت محیط اقدام نمایند.
وی با اشاره به اهمیت و نقش فعال دهیاران در نهادینه کردن فرهنگ بهداشت و درمان در روستاها، افزود: دهیاران با همکاری در امر آموزش در جهت بالا بردن سطح آگاهی‌ عمومی مردم همکاری نمایند.

برچسب ها:
شادگان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*