اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85558
تاریخ انتشار: 1395/10/10 03:10
اختصاصی/
فضل الله غفاری شهردار محله شماره 13ادامه دادند مسئولین شهرستان از بیرون از بهمئی می آیند و بر ما حکومت می کنند در حالیکه حاضر به سکونت و زندگی در کنار شهروندان بهمئی نمی باشند.وی در پایان از اعضای شورای شهر خواستند در مقابل سئوالات مردم جبهه گیری نکنند

به گزار ش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی، جلسه جمع بندی انتخاباب شهردار محله ها به تاریخ چهارشنبه 8 دی ماه با حضور شهردار،دو نفر از اعضای شورای شهر،شهرداران محلات 15 گانه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.


بنا به همین گزارش در این جلسه که شاهرخ مومنی و غیب الله جاوریان از اعضای شورای شهر حضور داشتند،مجتبی باقریان مسئول دبیرخانه فرهنگی اجتماعی شهرداری ضمن قدردانی از اقدامات شورا و شهرداری به ارائه گزارش کوتاهی در خصوص چگونگی فاز اجرائی طرح "شهردار محله" پرداختند افزودند اعضای منتخب شهردار محلات 15 گانه شهر لیکک به شرح زیر است:
شهردار محله شماره 1: گل محمد شرافتی
شهردار محله شماره 2: علی داشاب
شهردار محله شماره 3: حمدالله وفائی اصل
شهردار محله شماره 4: محمد رفیع تقوی
شهردار محله شماره 5: فتح الله خردمند محکم
شهردار محله شماره 6:رضا بیوکانی
شهردار محله شماره 7: محمد علی آبدار
شهردار محله شماره 8: حاجی عنایتی
شهردار محله شماره 9:محمد لطفی
شهردار محله شماره 10: سید نورالدین رام نژاد
شهردار محله شماره 11:غلامعلی پور جشیره
شهردار محله شماره 12:شمس اله خردمند محکم
شهردار محله شماره 13:فضل الله غفاری
شهردار محله شماره 14: علی نجات بهمنی
شهردار محله شماره 15:رسول سنائی


در این جلسه شمس الله خردمند محکم شهردار محله شماره 12 به موضوعاتی همانند نامناسب بودن روشنائی پارک،جمع آوری سگ های ولگرد و زباله ها اشاره نمودند.
حسین اسعدی خوب دانشجوی دکترا جغرافیا از عدم مکان سنجی بعضی از اماکن شهری همانند ترمینال، عدم رعایت سطح ارتفاع کف منزل به نسبت کف خیابان در ساخت و ساز ها و مدیریت تامین آب و نگهداری فضای سبز اشاره نمودند
شهردار پاسخ به ایشان اظهار داشتند شهرداری آماده است از نظرات شما در قالب طرح های اجرائی بهره ببرد و هم اکنون مدیریت فضای سبز شهرستان در اختیار مهندس "پور مقدم" شهردار اسبق و یکی از برترین متخصصان استانی در زمینه تولید و نگهداری فضای سبز می باشند


رسول سنائی شهردار محله شماره 15 به برخی از مشکلات مسکن مهر همانند نداشتن نانوائی،مدرسه اشاره داشتند
یکی دیگر از شهروندان حاضر در جلسه از عدم وجود تابلوهای راهنمائی در سطح خیابان ها و همچنین برخی اعمال نفوذ ها در نحوه اجرای معابر شهری گلایه داشتند.


فضل الله غفاری شهردار محله شماره 13 از عدم توجه به بافت قدیم شهر که از بنیانگذاران اولیه لیکک بودند گلایه نمودند و افزودند: ساکنان اولیه شهر مورد بی مهری قرار گرفتند.
فضل الله غفاری ادامه دادند مسئولین شهرستان از بیرون از بهمئی می آیند و بر ما  حکومت می کنند در حالیکه حاضر به سکونت و زندگی در کنار شهروندان بهمئی نمی باشند.
وی در پایان از اعضای شورای شهر خواستند در مقابل سئوالات جبهه گیری نکنند.


شاهرخ مومنی در این جلسه در پاسخ به برخی از سئوالات اظهار داشتند آسفالت مسکن مهر جز شرح وظایف بناد مسکن بود اما شهرداری اقدام به آسفالت نمودند.
وی ادامه دادند با توجه به حضور مهندس کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری در شهر لیکک بنا به درخواست امام جمعه، قرار بر این شد که برخی از مشکلات اراضی شهری در کمیسیون تغییرات غیراساسی استان طرح و رفع مشکل شود و مدیریت جهاد کشاورزی قول دادند که پیگیر موضوع تغییر پلاک اراضی شهری شوند و در این خصوص جلسه ای با حضور مقامات محلی و برخی از مقامات استانی در فرمانداری تشکیل گردید.
این عضو شورای شهر افزودند افراد به هنگام ساخت و ساز به منظور جلوگیری از پائین بودن کف منزل از سطح خیابان باید کد ارتفاع بگیرند.


مومنی در پایان قول دادند برخی مشکلات مسکن مهر همانند جمع آوری زباله ها بهبود یابد
شایان ذکر است بر اساس طرح "شهردار محله" شهر لیکک به 15 محله تقسیم گردید و بر مبنا این تقسیم بندی مردم هر محله پنج نفر را به عنوان اعضای شورای اجتماعی محله به صورت مستقیم و یا از طریق پرسشنامه انتخاب کرده و از بین پنج نفریک نفر را به عنوان "شهردارمحله" تعیین می کنند.مجری این طرح دبیرخانه فرهنگی اجتماعی شهرداری لیکک با مسولیت مجتبی باقریان است

برچسب ها:
لیکک ؛ شهردار محله ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


محله3
|
Iran
|
1395/10/10 11:58
  +1

  -0
پاسخ
درود بر حمدالله وفایی
ناشناس
|
Iran
|
1395/10/11 07:25
  +1

  -1
پاسخ
شهردار شهر ی به این کوچکی نمی توانند کنترل واداره کند حالا شهردار محله تشکیل می دهد. با این کار دنبال چیست .واقعا که...
پاسخ ها
پاسخ
|
Iran
|
1395/10/11 09:45
  +1

  -0
یکی از راه های بهتر و آسان مدیریت شهر همین بهره گرفتن از شهردار محله هاست
از بهمیی
|
Iran
|
1395/10/11 09:52
  +0

  -0
پاسخ
اصلا این انتخاب را کی انجام داده بعضی ها مال فلان محله نیستن که درد ورنج محله را بفهمد
ایوب
|
Iran
|
1395/10/16 11:04
  +1

  -0
پاسخ
بالاخره معنی مدیریت شهری را فهمیدیم !
شهردارلیکک درحدشهردارمحله هم نیست .

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*