اخبار عمومی
اعلام وصول 2
85576
تاریخ انتشار: 1395/10/10 21:07
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان افزود: در این ماموریت یک کیلو و ۱۷۰ گرم تریاک، 80 گرم حشیش و ۱۰ گرم شیره تریاک کشف شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از مسجدسلیمان،یکی از سرشاخه های فروش مواد مخدر توسط پلیس مسجدسلیمان دستگیر شد.
علی حسینی درتشریح این خبر گفت: برابر اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر,با توجه به لزوم برخورد با فروشندگان مواد افیونی,شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار مامورین آن پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با استفاده از فنون خاص پلیسی موفق به شناسایی یکی از سرشاخه های اصلی فروش مواد مخدر در مسجدسلیمان شدند.
وی ادامه داد: مامورین این پلیس پس از شناسایی پاتوق این فرد با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و این سوداگر مرگ را بیرون از پاتوق خود در حالیکه سوار بر موتور سیکلت قصد فروش مواد مخدر را داشت در یک عملیات غافلگیرانه و برنامه ریزی شده دستگیر و از وی مقدار یک کیلو و ۱۷۰ گرم تریاک,۸۰گرم حشیش و۱۰ گرم شیره تریاک کشف و نامبرده را جهت بررسی انتقال دادند.
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضائیه در صدور به موقع دستور قضائی خاطر نشان ساخت:شایسته است شهروندان گرامی در دوستیابی فرزندان خود دخیل و از مراودات آنها با افراد بزه کار ممانعت نموده و هر نوع خبر خرید و فروش مواد مخدر و یا حضور سوداگرانی که محلی را برای خود پاتوق نموده اند را سریعا با پلیس ۱۱۰ درمیان بگذارند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*