اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8560
تاریخ انتشار: 1394/10/18 00:50
خودکشی و طلاق دو آسیب جدی اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد است. آمار خودکشی در استان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان و به نقل از شاهدان عینی، جوان 38 ساله ای که گفته می شود متاهل و دارای 2 فرزند است ساعاتی پیش به دلایل نامعلومی و با حلقه آویز نمودن خود در جنگل های حوالی " تپه آزمایش " بعد از پلیس راه یاسوج - اصفهان دست به خودکشی زد.

جسد فرد خودکشی کننده با حضور پلیس و اورژانس از محل خودکشی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

شایان ذکر است فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در در کارگروه فرهنگی و اجتماعی گفت: خودکشی و طلاق را دو آسیب جدی اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد خواند و افزود: آمار خودکشی در استان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که نیاز است ستاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تشکیل شود که تشکیل این ستاد در شورای تأمین مصوب شده است.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌ریزی مناسبی باید برای کاهش آمار خودکشی در این ستاد انجام شود، افزود: طلاق در کهگیلویه و بویراحمد شیب تندی دارد و جزء استان‌های پیش‌رو در این زمینه هستیم که این موضوع نیاز به بررسی جدی دارد.

نرخ بیکاری جوانان ۱۵ تا ۲۴ ساله در استان کهگیلویه و بویراحمد در تابستان امسال به ۴۸.۷ درصد رسید. نرخ بیکاری جوانان ۱۵ تا ۲9 ساله ۳۶.۲ است.

نرخ بیکاری زنان ۱۵ تا ۲۴ ساله در استان کهگیلویه و بویراحمد در تابستان امسال به 55.4 درصد رسید. نرخ بیکاری زنان ۱۵ تا ۲9 ساله 45.9 است.

برچسب ها:
خودکشی ؛ جنگل ها ؛ یاسوج ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*