اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8623
تاریخ انتشار: 1394/10/21 21:38
دادستان عمومی و انقلاب بندر هندیجان:
ارسلان کریمی دادستان عمومی و انقلاب بندر هندیجان: دستگاه قضائی و انتظامی در هر شرایطی با کسانی که امنیت و منافع عمومی جامعه را به خطر بیاندازند به شدت و قاطعانه برخورد می نماید.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، 97 کیلو گرم ماده مخدر حشیش در هندیجان کشف و ضبط شد.

ارسلان کریمی دادستان عمومی و انقلاب بندر هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تائید این خبر افزود: این مقدار مواد مخدر حشیش به طرز ماهرانه ای در یک دستگاه خودرو در حال انتقال به مقصد بود، که توسط ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر هندیجان در ایست و بازرسی شناسائی، اما قاچاقچیان مواد افیونی مبادرت به فرار نمودند که پس از تعقیب  و گریز دستگیر، و 97 کیلو گرم ماده مخدر حشیش از آنها کشف و ضبط گردید.

ارسلان کریمی ادامه داد: در این خصوص دو نفر متهم پس اقرار و اعتراف بازداشت، و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بندر هندیجان همچنین عنوان داشتند برای اولین بار با صدور حکم قضائی دو مورد حکم رفع تصرف از اراضی منابع ملی اجرا شد.

وی در این خصوص اعلام داشتند در صورتیکه دستگاه های اجرائی همانند راه و شهرسازی، منابع طبیعی و سایر دستگاه های مرتبط با موضوع علیه متصرفان اراضی منابع ملی اقامه دعوی نمایند، دستگاه قضائی هندیجان در سریع ترین زمان ممکن و وفق قانون و مقررات اقدام به رفع تصرف می نمایند.

ارسلان کریمی دادستان عمومی و انقلاب بندر هندیجان در پایان عنوان داشتند: دستگاه قضائی و انتظامی در هر شرایطی با کسانی که امنیت و منافع عمومی جامعه را به خطر بیاندازند به شدت و قاطعانه برخورد می نماید و از شهروندان هندیجانی خواست اطلاعات خود را در خصوص مواد مخدر، قاچاق کالا و دیگر جرائم به دادسرا و نیروی انظامی گزارش دهند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*