اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8635
تاریخ انتشار: 1394/10/22 19:07
فرماندار شادگان خبر داد:
بهروز فرج‌اللهی از برگزاری سیزدهمین جشنواره استانی قرآن، عترت و نماز در اسفندماه امسال به میزبانی شهرستان شادگان خبر داد.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار شادگان و با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهدی رفیعی معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان و سایر اعضای شورا با هدف هماهنگی برگزاری سیزدهمین جشنواره استانی قرآن، عترت و نماز به میزبانی شهرستان شادگان در اسفندماه امسال در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل برگزار شد.

بهروز فرج‌اللهی در این جلسه از برگزاری سیزدهمین جشنواره استانی قرآن، عترت و نماز در اسفندماه امسال به میزبانی شهرستان شادگان خبر داد و گفت: جشنواره استانی قرآن و معارف اسلامی در روزهای 21 و 22 اسفند ویژه پسران ‎ و در روزهای 24 و 25 اسفند ماه امسال ویژه خواهران به میزبانی شهرستان شادگان برگزار می‌‎شود.

وی در ادامه افزود: این جشنواره با شرکت یک هزار و200 نفر از مجموع مربیان و دانش‌آموزان پسر و دختر از شهرستان‌های مختلف استان خوزستان همچون آبادان، خرمشهر، ماهشهر، امیدیه، هندیجان، آغاجری، بهبهان رامشیر و اهواز خواهد بود.

فرج اللهی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه فرهنگ و ترویج قرآن و نماز و توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح استان است.

گفتنی است ، شهرستان شادگان تاکنون دو مرحله میزبانی جشنواره استانی قرآن، عترت، نماز را برعهده داشته است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*