اخبار عمومی
اعلام وصول 2
95658
تاریخ انتشار: 1395/10/14 16:35
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان خبر داد:
از متهم 221 بسته کوچک و بزرگ موادمخدر از نوع شیشه و هروئین را که به صورت ماهرانه‌ای در البسه خود مخفی کرده بود، کشف و ضبط شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سیدنورالدین موسویان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: یک توزیع‌کننده مواد مخدر همراه با مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین در شهرستان بهبهان دستگیر شد.
وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، مامورین یگان امداد این فرماندهی پس از انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی، فردی که عامل توزیع هروئین و شیشه بود را در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی بعمل آورده از آن متهم، تعداد 221 بسته کوچک و بزرگ موادمخدر از نوع شیشه و هروئین را که به صورت ماهرانه‌ای در البسه خود مخفی کرده بود، کشف و ضبط کردند.
موسویان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم با پلیس، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه جرم و ناهنجاری و موارد مشکوک، خصوصا در زمینه فعالیت فروشندگان موادمخدر، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیس 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع/فارس

 

برچسب ها:
بهبهان ؛ شیشه ؛ هروئین ؛ مواد مخدر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*