1403/01/09 22:42


117168
تاریخ انتشار: 1396/01/17 16:00
سردار هاشمی ضمن دعوت مردم وکارگران با توجه به شرایط حساس کنونی و روابط قدیمی و دیرینه مردم بهمئی و بهبهان به حفظ آرامش، هر گونه مرز بندی در نظام جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

به گزارش عصرجهان، سردار عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ به اخراج کارگران بهمئی پالایشگاه بید بلند ۲ واکنش نشان داد.

سایت خبری جمانیوز به نقل از سردار عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ نوشت: در مورد قضیه اخراج کارگران بهمئی امروز هم با فرماندار بهبهان هم فرماندار شهرستان بهمئی تلفنی صحبت کردم.
وی گفت: به فرماندار بهبهان گفتم که مردم بهمئی مردمی انقلابی،ارشی  و ولایت مدار هستند وشایسته نیست در سالی که مزین به اشتغال است چنین برخوردی صورت گیرد.
هاشمی پور افزود: به وی گفتم که دو بحث وجود دارد یا شما برنامه دارید در آینده نیروی غیر بومی بکار گرفته نشود یا برنامه اخراج نیروهای موجود است.سردار هاشمی افزود فرماندار بهبهان با قاطعیت گفت که  ما حتی یک نفر را اخراج نکردیم .
سردار هاشمی گفت : از فرماندار بهمئی حقیقت داستان را جویا شدم که وی گفت: حدود ۳۰تا ۴۰ نفر امروز به فرمانداری لیکک مراجعه کردند وادعا دارند بیکار شدند.
نهایتا قرار بر این شد روز شنبه فرمانداران بهمئی وبهبهان در حضور رئیس اداره کار شهرستان بهبهان جلسه ای برگزار کنند و زمینه برگشت این کارگران به کار مهیا شود تا در زمینه جذب نیرو در پالایشگاه بید بلند ۲ مسئولان بالادست ومدیران شرکت هلدینگ خلیج فارس تصمیم گیری شود.
سردار هاشمی در پایان ضمن دعوت مردم وکارگران  با توجه به شرایط حساس کنونی و روابط قدیمی و دیرینه مردم بهمئی و بهبهان به حفظ آرامش،  هر گونه مرز بندی در نظام جمهوری اسلامی را محکوم کردند.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG