1403/01/10 12:32


138822
تاریخ انتشار: 1396/04/28 14:50
معاون سیاسی فرماندار بویراحمد با ابراز تاسف از ظهور طایفه گرایی در ایجاد قبرستان از آن بعنوان یکی از آسیب های اجتماعی که در آینده دامن گیر مسئولان خواهد شد یاد کرد و تاکید کرد: بعد از این نباید قطعات قبرستان بصورت طایفه ای وقومی واگذار شود.

عصرجهان- معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه ساماندهی به وضعیت آرامستانهای حاشیه شهر یاسوج که صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: گسترش آرامستانهای طایفه ای در حاشیه شهر یاسوج نگران کننده است.
عبدالحمید پناهی با اشاره به اینکه تاکنون همت متولیان امر برای نشان دادن پایتخت طبیعت مثمر ثمر نبوده است، گفت : سالها این شهر را بعنوان یک شهر گردشگرپذیر با آب وهوای خوب، دارای جنگلها و رودخانه های فراوان،پایتخت طبیعت معرفی کردیم، این درحالی است که پایتخت طبیعت را آرامستانها محاصره کرده اند.


پناهی با بیان اینکه پراکندگی این قبرستانها زیبنده پایتخت طبیعت نیست، گفت: کمربند سبز یاسوج تنها راه کنترل وجلوگیری از گسترش آن است وضروری است دستگاه های متولی با پیش بینی آینده نسبت به محصور کردن آرامستانها با کمربند سبز اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون سیاسی فرماندار بویراحمد گفت: تبدیل جنگل ها به قبرستان وگسترش آن چیزی جز ملامت وسرزنش دوست داران طبیعت وآیندگان را در پی نخواهد داشت.
پناهی تاکید کرد: از آنجائیکه آرامستان موجود در شرف آباد یاسوج قابلیت گسترش وتوسعه را دارد، ضرورت دارد دستگاه های متولی نسبت به مسائل ترافیکی، یکسان سازی قبرها، ورود وخروج مردم تدابیر لازم را بیاندیشند.
وی با ابراز تاسف از ظهور طایفه گرایی در ایجاد قبرستان از آن بعنوان یکی از آسیب های اجتماعی که در آینده دامن گیر مسئولان خواهد شد یاد کرد و تاکید کرد: بعد از این نباید قطعات قبرستان بصورت طایفه ای وقومی واگذار شود.

برچسب ها:
یاسوج ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG