1403/01/31 02:51


19591
تاریخ انتشار: 1394/12/23 23:10
این جشنواره 21 و 22 اسفندماه در رده دانش آموزان دختر برگزار شد و همچنین 24 و 25 اسفندماه نیز در رده دانش آموزان پسر برگزار می شود.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان

سیزدهمین جشنواره استانی قرآن، عترت و نماز با حضور 700 دانش آموز دختر از 13 شهر و مرکز شهرستان استان خوزستان به میزبانی شادگان برگزار شد و این شهرستان، رتبه نخست این جشنواره را از آن خود کرد

 مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره استانی قرآن، عترت و نماز در خوزستان به میزبانی شهرستان شادگان با حضور بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان،عبدالله تمیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،علی بلاسم رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان،مسئولین ادارات ودستگاهها ،فرهنگیان و دانش آموزان  در سالن سالن سپاه شادگان برگزار شد.

بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان با حضور در این جشنواره با تجلیل از دست اندرکاران برگزاری جشنواره در مرکز شهرستان، گفت:این جشنواره با هدف ارتقاء معنویت و افزایش الفت دانش آموزان با قرآن و توسعه فعالیت های قرآنی برگزار شد.

بهروز فرج اللهی با اشاره به برگزاری جشنواره های قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم رده های مختلف سنی، گفت:قرآن برای هدایت انسان از گمراهی نازل شده و تضمینی برای آینده جوانان است.

فرج اللهی افزود:دانش آموزان با فهم درست قرآن، به این یقین می رسند که تمامی مشکلات گریبانگیر بشر امروز، حاصل دوری از قرآن است.

این جشنواره 21 و 22 اسفندماه در رده دانش آموزان دختر برگزار شد و همچنین 24 و 25 اسفندماه نیز در رده دانش آموزان پسر برگزار می شود.

گفتنی است :سیزدهمین جشنواره قرآن،عترت و نماز در هفت رشته حفظ قرآن، قرائت و ترتیل، صوت، مفاهیم قرآنی، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و احکام برای دختران و پسران برگزار شد و علاوه بر رشته های فوق رشته های اذان و مداحی ویژه پسران برگزار شد.

این جشنواره با حضور دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از 13 شهرستان خوزستان نظیر آبادان، خرمشهر، شهر اروند کنار، شهر بندر امام خمینی، ماهشهر، رامشیر، هندیجان، امیدیه، بهبهان، آغاجاری، شهر زیدون، ناحیه 2 اهواز و شادگان انجام شد.

برترین های این جشنواره نیز در پایان این آیین تجلیل شدند.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG