1403/01/31 23:53


19977
تاریخ انتشار: 1395/01/25 22:37
حسین امیری مربی تیم ملی تیر اندازی کشور طی سخنانی خواهان همکاری و مساعدت تمام مسولان در پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی شد.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،در آیینی با حضور فرماندار، شهردار، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین محلی و همچنین مربی تیم ملی تیرندازی کشور و رییس هیت تیرندازی شهرستان ،سالن تیراندازی مجموعه  فرهنگی ورزشی شهرداری بندر ماهشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.
این مراسم که ایتدا با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز شد.


مهندس کمایی شهردار بندر ماهشهر طی سخنانی بیان نمود :شهرداری ماهشهر با همکاری و تعامل شورای اسلامی شهر، در کنار انجام پروژه های عمرانی، با تلاش و کوشش مضاعف در ایجاد روحیه نشاط و شادابی شهروندان،سالن تیراندازی شهرداری را با مساحت 150متر مربع که دارای 5 سیبل با اهداف 10 متری و 3عدد دارت بوده که برای این مجموعه ی ورزشی اعتباری بالغ بر 60 میلیون ریال از سوی شهرداری هزینه شده است.


در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان بندر ماهشهر طی سخنانی اظهار نمود: شهرداری و شورای اسلامی شهر با همت و تلاش ، توسعه و پیشبرد پروژه ها و امور مختلف ورزشی را در برنامه کاری خود قرار داده که در این راستا اقدامات قابل توجهی را در شهر انجام داده اند .
دکتر قمر افزود:شهرداری در کنار انجام دیگر پروزه های عمرانی، با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی روحیه نشاط و شادابی را برای همشهریان به ارمغان آورده است ایشان افزودند ادارات و سازمان های موجود در منطقه باید جهت پیشرفت پروژه های ورزشی تلاش نموده و گام بردارند.


 ایشان در پایان سخنان خود، از شهرداری و شورای اسلامی شهر در پیشبرد و توسعه پروژه های ورزشی در راستای روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان تقدیر و تشکر نمود.


در پایان این مراسم حسین امیری مربی تیم ملی تیر اندازی کشور طی سخنانی کوتاه ، از همه دست اندرکاران راه اندازی این سالن تیر اندازی، به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر نمود و خواهان همکاری و مساعدت تمام مسولان در پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی شد.
گفتنی است این سالن مربوط به جانبازان و معلولین است و با همکاری و مدیریت هیات تیر اندازی شهرستان بندر ماهشهر راه اندازی شد.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG