1403/01/29 02:16


20025
تاریخ انتشار: 1395/01/28 15:17
فرماندار شادگان:كشاورزاني كه در اين سيلاب دچار خسارت شوند خسارات وارد شده را مستند سازی نمایند.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،فرماندار شادگان در دومین جلسه ستاد مديريت بحران شهرستان که  با هدف ایجاد آمادگی و پیشگیری  از خطرات احتمالی ناشی از بارندگی های اخیر و طغیان رودخانه های  شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ، گفت: تمهيدات لازم توسط اعضای ستاد مدیریت بحران  براي مقابله با طغيان رودخانه ها انديشيده شده است.
 دومین جلسه مدیریت بحران شهرستان به ریاست فرج اللهی فرماندار شادگان و با حضور سایر اعضاء با هدف ایجاد تمهیدات لازم از خطرات احتمالی ناشی از بارندگی های اخیر و طغیان رودخانه های استان  و آمادگی اعضای ستاد جهت مقابله با حوادث احتمالی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.


بهروز فرج اللهي فرماندار شادگان  در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در چند روز گذشته توسط اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط اعضای ستاد بمنظور هدايت و کنترل سيلاب ها ،گفت:تمهيدات لازم براي مقابله با طغيان رودخانه ها در این شهرستان انديشيده شده است.
فرماندار و رئيس ستاد مديريت بحران شادگان در ادامه گفت: روستاهاي در حاشيه رودخانه های كارون و جراحی  که در معرض خطر سیلاب هستند که با  اطلاع رساني به روستائيان و كشاورزان براي آمادگي مقابله با بحران نيز اقداماتی توسط اعضای مدیریت بحران شهرستان انجام شده است.
فرماندار شادگان  ارائه مستندات از خسارت هاي احتمالی به  كشاورزي در این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت:كشاورزاني كه در اين سيلاب دچار خسارت شوند خسارات وارد شده را مستند سازی نمایند.
یاد آور می شود: ترمیم سیل بندهای رودخانه جراحی،بستن مسیرها و دریچه های انهار،انتقال سیل ابهره به تالاب بین المللی شادگان، اطلاع رسانی به کشاورزان و روستائیان از موارد مطرح شده در این جلسه بود.
گفتنی است: بارشهاي سه روز گذشته در شمال خوزستان و استانهاي مجاور آن باعث افزايش روان آبها و نيز طغيان رودخانه كارون در استان خوزستان شده است.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG