1403/01/10 14:16


255017
تاریخ انتشار: 1397/07/20 21:38
مدیر شبکه بهداشت ودرمان باشت خبرداد:
دکتر فرشاد رستمی در این خصوص گفت به مناسبت هفته سلامت روان ؛ هفته جهانی کودک و هفته نیروی انتظامی پیاده‌روی کارکنان حوزه سلامت شهرستان باشت با شعار روز جهانی سلامت " پوشش همگانی سلامت برای همه، درهمه جا " برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، مدیر شبکه بهداشت ودرمان باشت گفت به مناسبت هفته سلامت پیاده روی کارکنان حوزه سلامت شهرستان باشت با شعار روز جهانی سلامت " پوشش همگانی سلامت برای همه ،درهمه جا " برگزار شد.
دکتر فرشاد رستمی گفت به مناسبت هفته سلامت روان ؛ هفته جهانی کودک و هفته نیروی انتظامی پیاده‌روی کارکنان حوزه سلامت شهرستان باشت با شعار روز جهانی سلامت " پوشش همگانی سلامت برای همه، درهمه جا " برگزار شد.
وی در مراسم پیاده روی گفت سلامت یکی از اساسی‌ترین ارکان زندگی انسان است و تکامل انسان بدون سلامت امکان‌پذیر نخواهد بود و ایجاد سلامت و ارتقای آن در جامعه تنها با مشارکت همه جانبه همه آحاد جامعه امکان پذیر خواهد بود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت افزود: آثار ورزش و فعالیت‌های بدنی به گونه‌ای با اهمیت است که حتی در آموزه‌ها و تعالیم دین مبین اسلام به داشتن فعالیت بدنی و تحرک و ورزش بسیار تاکیدشده است؛ بنابراین لازم است خانواده‌ها در راستای سلامت خود با روی آوردن به ورزش سلامت را به خود هدیه کنند.
وی با بیان این که باید به توسعه ورزش‌های همگانی توجه ویژه شود، یادآور شد: توسعه فرهنگ ورزش و حضور اقشار مختلف در این گونه برنامه‌ها باعث می‌شود که ورزش در جامعه نهادینه گردد لذا باید در مسیری تلاش کنیم که بتوانیم این گونه برنامه‌ها را بیشتر در جامعه شاهد باشیم.
خبرنگار/فتح الله پوران پور




Copy Right 2013 Artmis.ORG