1403/01/10 10:24


255225
تاریخ انتشار: 1397/08/12 21:47
روزنامه لبنانی البنا به نقل از یک منبع بلندپایه اروپایی نوشت: طبق برنامه هماهنگ‌شده بین لندن و واشنگتن، محمد بن‌سلمان به زودی از ولیعهدی حکومت سعودی کنار رفته و احمد بن‌عبدالعزیز ولی‌عهد و محمد بن‌نایف جانشین وی می‌شود.

به گزارش پایگاهخبری عصرجهان به نقل از العالم؛ روزنامه لبنانی «البناء» در یادداشتی با عنوان «احمد بن عبدالعزیز و ماموریت دشوار، اتفاقات بزرگی در انتظار ریاض است»، نوشت که بزودی محمد بن سلمان از ولی‌عهدی عربستان کنار گذاشته می‌شود و احمد ولی‌عهد خواهند شد.

البناء به نقل از یک منبع آگاه اروپایی نوشت، بن سلمان غرق شده و چیزی نمانده عربستان هم با او غرق شود؛ تلاش‌های نتانیاهو هم، به رغم کاهش فرصت‌ها، تنفس مصنوعی برای بن سلمان است.
در این گزارش آمده؛ به رغم دشواری ماموریت احمد بن عبدالعزیز، فرصت برای این شاهزاده سعودی بسیار مناسب است.
منبع اروپایی در گفت‌وگو با این روزنامه لبنانی با اشاره به اینکه عربستان با ماموریت احمد بن عبدالعزیز مراحل مهم و جدی را پیش رو دارد، اظهار داشت: انتظار می‌رود نقشه مشترک لندن و واشنگتن با پشتیبانی شاهزاده احمد بن عبدالعزیز، برادر ملک سلمان و آخرین فرزند بنیانگذار عربستان از بین هفت برادر سدیری آماده اجرا باشد و طی ساعات یا هفته پیش رو شاهد اتفاقات تازه ای در دایره سیاسی حکومت عربستان باشیم.




Copy Right 2013 Artmis.ORG