1403/01/28 17:21


265640
تاریخ انتشار: 1397/10/02 01:06
قرار است قاضی‌زاده هاشمی آخر همین هفته با حضور در شهر یاسوج این بیمارستان را افتتاح کند که باید به آقای وزیر گفت مبادا بعد از افتتاح بیمارستان را به حال خود رها کنید و وعده‌های شما همانند وعده افتتاح باشد! و یا این که در مرحله تجهیز بیمارستان هم شاهد روند طولانی تجهیز همانند پروسه طولانی‌مدت ساخت آن باشیم.

عصرجهان-یکی از پروژه‌های بزرگی که در استان کهگیلویه و بویراحمد یادگار دولت قبل است و در دولت کنونی و پس از گذشت بیش از 5 سال اکنون در شرف بهره‌برداری است پروژه‌ای نیست جز بیمارستان بزرگ 283 تختخوابی شهر یاسوج که مردم بیش از هر زمان چشم انتظار افتتاح رسمی آن هستند.

هر چند که برخی از پذیرش‌ها از چند روز قبل در بیمارستان آغاز شده اما همه به دنبال افتتاح رسمی آن هستند تا شهر یاسوج و در کل استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از نیم قرن که از استان شدنش می‌گذرد شاهد رونمایی از بزرگترین مرکز درمانی باشند.

متاسفانه در طی چند ماه اخیر به قول و وعده‌ای که به مردم داده شد وفا نشد و دیدیم که چگونه مردم استان را چشم انتظار بهره‌برداری بیمارستان گذاشتند در حالی وعده افتتاح اواخر شهریور بود.

قرار است قاضی‌زاده هاشمی آخر همین هفته با حضور در شهر یاسوج این بیمارستان را افتتاح کند که باید به آقای وزیر گفت مبادا بعد از افتتاح بیمارستان را به حال خود رها کنید و وعده‌های شما همانند وعده افتتاح باشد! و یا این که در مرحله تجهیز بیمارستان هم شاهد روند طولانی تجهیز همانند پروسه طولانی‌مدت ساخت آن باشیم(فارس)




Copy Right 2013 Artmis.ORG