1403/01/29 03:52


265682
تاریخ انتشار: 1397/10/06 14:24
در نشست شورای ادرای شهرستان‌های لنده و بهمئی با حضور معاون وزیر کشور از سوی فرماندار بهمئی اعلام شد؛
سنائی با اشاره به پروژه برق‌رسانی ایستگاه 132کیلو وات شهرستان بهمئی، افزود: این پروژه با 30 درصد پیشرفت فیزیکی حدود 11 سال است که راکد مانده است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از تسنیم، حکمت‌اله سنایی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای ادرای شهرستان‌های لنده و بهمئی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در روستای برم الوان از توابع شهرستان بهمئی برگزارشد، اظهار داشت: عمده مشکلات شهرستان بهمئی در زمینه زیر‌ساخت‌های آب و برق است.
وی با اشاره به پروژه برق‌رسانی ایستگاه 132کیلو وات شهرستان بهمئی، افزود: این پروژه با 30 درصد پیشرفت فیزیکی حدود 11 سال است که راکد مانده است.
فرماندار شهرستان بهمئی همچنین از راکد ماندن پروژه آب‌رسانی شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: امیدواریم که بتوانیم با تغییر پیمانکار شاهد فعالیت دوباره این پروژه مهم و تاثیرگذار در بحث تامین آب شهرستان بهمئی باشیم.
حکمت الله سنایی بیان کرد: این شهرستان از سوی استاندار و دولت به عنوان پایلوت توسعه انتخاب شده که امیدواریم این سند منجر به توسعه همه جانبه شود.
وی ابراز کرد: بهره‌برداری از دو پروژه آب و برق در شهرستان بهمئی جهش و گام بسیار بلندی در جهت توسعه این شهرستان است.
فرماندار شهرستان بهمئی گفت: برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه در این شهرستان باید از تنگ نظری‌ها پرهیز کنیم زیرا تغییرات مفید و قابل توجهی ایجاد شده است.
سنایی به موانع توسعه‌ شهری در بهمئی اشاره داشت و عنوان کرد: بلاتکلیفی اراضی شهری از مهم‌ترین این موانع است که مانع توسعه شهر، زیان شهرداری و نارضایتی عمومی شده است.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG