1403/01/28 22:06


265834
تاریخ انتشار: 1397/10/22 11:49
بلندگوهای سطح شهر جمع آوری نشد، اسکافل های بزرگ با نقش آگهی ترحیم به خیابان های ایذه اضافه شد

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار خبرگزاری عصر جهان ، شهروندان ایذه ای هر روز خود را با دیدن عکس و آگهی ترحیمی که در کوچه و خیابان ها نصب شده است آغاز میکند و روز خود را با غم شروع میکنند.
مدت ها صحبت از جمع آوری بلندگوهای اعلام ترحیم در سطح شهر بود و مصوبات گوناگونی تصویب شده اما انجام نشد که نشد وچند وقتی است که رسم ناخوش آیند نصب تابلوهای بزرگ ۱۰ تا ۲۰ متری در خیابان ها هم به رسوم غلط عزاداری اضاف شده است.


بسیاری از شهروندان ایذه ای در فضای مجازی و حقیقی با اعتراض گسترده خواهان برخورد با متخلفین شده اند و از مسئولین درخواست برخورد قاطع با این موارد را کرده اند
اسدی شهردار ایذه در این خصوص گفت: از تمام همشهریان عزیز و ارجمند درخواست دارم تا این حرکت غلط را انجام ندهند چراکه باعث ایجاد یک فضای غم بار و اسفناک در شهر میشود.
اسدی افزود: از تمام اسکافل بندها و تابلو سازهای شهرستان ایذه درخواست دارم برای چنین مواردی اسکافل نبندند و تابلو نسازند، گشت اجرائیات شهرداری جهت رفاه حال شهروندان به صورت شبانه روز در حال جمع آوری این تابلو ها است، صرفا جهت مقابله و اطلاع به صنف اسکافل بند این هشدار را میدهم در صورت جمع آوری تمام لوازمات جمع آوری شده مصادره می گردد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG