1403/01/31 23:42


276173
تاریخ انتشار: 1397/12/10 15:23
جشن میلاد فرخنده و باسعادت دخت نبی اکرم (ص) و ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س) در حسنینه فاطمیه باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان از باشت  این مراسم معنوی و با نشاط با حضور  امام جمعه  فرماندار و مسولان   و مادران شهیدان  با حضور با شکوه خواهران  باشتی  برگزار شد.
حجت الاسلام دکتر عبودی امام جمعه باشت  در این مراسم به کرامات و ویژگی های اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و به نقش این بانوی بزرگ اسلام در پاسداری و حراست از دین و اخلاق اشاره کرد.
مولودی خوانی در وصف ائمه اطهار (ع) و مادر گرامی آنها حضرت فاطمه زهرا (س) ام ابیها از دیگر برنامه های این مراسم بود.
همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه (س) همچین توسط شهردار و شورای اسلامی شهر باشت به ۴۰ مادران  شهیدان شهرستان باشت هدایای ولوح تقدیر اهدا شد از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره ) شهرستان باشت به تعداد ۲۰ خانم تحت پوشش کمیته  که نام های  آنها فاطمه و زهرا بود هدایای اهدا شد
حضرت فاطمه (س) در بیستم جمادی الثانی سال پنجم بعثت در مکه دیده به جهان گشود، پدر بزرگوار ایشان حضرت محمد بن عبدالله (ص)، رسول گرامی اسلام، خاتم پیامبران الهی و برترین مخلوق خداوند و مادر بزرگوارشان حضرت خدیجه (س) از زنان بزرگ و شریف قریش است.
نام مبارک آن حضرت، فاطمه است و زهرا، صدیقه، طاهره، مبارکه، بتول، راضیه، مرضیه از مشهورترین القاب و ام الحسین، ام الحسن، ام الائمه، ام ابیها از جمله کنیه های ایشان می باشد.
خبرنگار فتح الله پوران پور




Copy Right 2013 Artmis.ORG