1403/01/09 22:03


276208
تاریخ انتشار: 1397/12/13 23:45
علی اکبری مطرح کرد:
نماینده مردم شیراز در مجلس طرح استانی شدن انتخابات را فرصتی مناسب در جهت حضور فعال احزاب و جریانات سیاسی در مدیریت کشور دانست.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان علی اکبری در گفت وگو با خانه ملت، ، در خصوص طرح استانی شدن انتخابات مجلس و موافقت با این طرح گفت: این طرح بسیار مناسبی است که باعث مشارکت بیشتر مردم و ارتباط مستقیم آنها با احزاب و جریانات سیاسی کشور خواهد شد.

احزاب باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح استانی شدن انتخابات مجلس باعث خواهد شد که احزاب در مواجه با مردم، پاسخگوی عملکرد خود باشند و همچنین باعث توانمند شدن احزاب و جریانات سیاسی کشور و همچنین استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای اداره کشور خواهد شد.

لزوم ارتباط مستمر مردم با احزاب و جریانات سیاسی کشور

وی افزود: اگر مردم برای انتخابات مجلس حزب یا جریان سیاسی را شایسته حضور در مجلس دانست و سپس از عملکرد آن راضی نبود، این امکان وجود دارد که برای دوره بعد آن حزب را انتخاب نکرده و احزاب و جریانات سیاسی دیگر را جایگزین کنند.

علی اکبری تصریح کرد: باید تلاش کرد که ارتباط احزاب و جریانات سیاسی کشور با مردم بیشتر شود و استانی کردن انتخابات مجلس کمک بسیاری در جهت این ارتباط خواهد کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتقاداتی که نسبت به طرح استانی شدن انتخابات مجلس می شود، باعث تضعیف حضور احزاب و جریانات سیاسی کشور خواهد شد؛ بنابراین باید تلاش کرد احزاب را نسبت به رفتارها و کنش ها نسبت به  اعمال خود پاسخگو کرد که این طرح چنین ظرفیتی به دنبال خواهد داشت./

پایان پیام




Copy Right 2013 Artmis.ORG