1403/01/10 18:10


276250
تاریخ انتشار: 1397/12/18 20:24
نمایندگان خوزستان در لیگ برتر هفته بیست و یکم را با سه شکست و یک تساوی پشت سر گذاشتند

عصرجهان-هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در حالی روز گذشته با شکست نفت مسجدسلیمان به پایان رسید که سهم خوزستانی‌ها در این هفته از بازی‌ها تنها 1 امتیاز از 12 امتیاز ممکن بود.

استقلال خوزستان

اولین نماینده خوزستان که در این هفته از رقابت‌ها به میدان رفت استقلال خوزستان بود که در یک بازی خانگی از پیکان پذیرایی کرد اما در نهایت با گل نیمه اول امیر روستایی مغلوب شاگردان حسین فرکی شد.

استقلال خوزستان در این دیدار خوب بازی کرد اما مانند بسیاری از دیدارهای این فصلش موفق به کسب نتیجه ایده‌آل نشد. شاگردان قنبری باز هم نشان دادند علیرغم بازی رو به جلویی که ارائه می‌دهند در موقعیت‌سوزی تبحر دارند و در هر بازی چند موقعیت خوب گلزنی را از دست می‌دهند که البته باید به دست خالی کادرفنی روی نیمکت این تیم هم توجه داشت.

آبی‌های خوزستان برای بقا در لیگ باید حداقل در 6 بازی از 9 بازی باقی‌مانده پیروز شوند تا طبق امتیازات فصول گذشته، شانسی برای ماندن داشته باشند. استقلال خوزستان در بازی بعدی خود باید در روز شنبه 25 اسفندماه در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن برود.

فولاد

اما در دیگر دیدار روز پنجشنبه گذشته تیم فولادخوزستان در تهران به مصاف سایپا رفت که این بازی هم با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تهرانی به پایان رسید.

فولاد در این بازی نیز نمایش نسبتاً خوبی ارائه داد اما تک‌گل بازیکن جوان سایپا یعنی حسین‌زاده در دقیقه 78 آب سردی بر پیکره تیم فولاد بود.

اما این دیدار حاوی چند حاشیه هم بوده که مهم‌ترین آن 2، 3 تصمیم تعیین‌کننده داور بازی است که ظاهراً باعث ضرر فولادی‌ها شده و اعتراض این باشگاه را در پی داشته است. در کنار این موضوع گلایه افشین قطبی از برخورد علی دایی و اعضای کادرفنی پس از این بازی هم از نکات مهم این دیدار بود.

اما با این نتیجه فولاد با همان 25 امتیاز همچنان هفتم جدول است و دیگر امید بسیار کمی برای کسب سهمیه دارد زیرا این تیم در صورت پیروزی در 9 بازی باقیمانده هم طبق امتیازات فصول گذشته، بسیار مشکل است که با 52 امتیاز سهمیه را کسب کند.

فولاد در دیدار بعدی خود باید در خانه پذیرای سپاهان صدرنشین باشد.

نفت آبادان

صنعت نفت آبادان نیز عصر روز جمعه در آبادان میزبان سپیدرود بحران‌زده بود که در میان تعجب در این بازی هم تن به تساوی داد. فردوسی برای سپیدرود و پاکدل برای نفت گلزنی کردند تا چهاردهمین تساوی فصل نفت آبادان نیز به‌دست آید.

شاگردان سرجیو بدین ترتیب بیشترین تساوی را در لیگ امسال کسب کرده‌اند تا با 20 امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر قرار بگیرد. آن‌ها در بازی هفته آینده خود باید در تهران به مصاف پیکان برود.

نفت مسجدسلیمان

در آخرین بازی هفته بیست و یکم هم استقلال و نفت مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با یک گل به سود میزبان تمام شد. علی کریمی در دقیقه 8 تک گل این بازی حساس را به ثمر رساند.

پس از این گل هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند که نتوانستند از آن بهره ببرند. 

شاگردان مرزبان با این شکست با 18 امتیاز و یک رده سقوط به رده چهاردهم رسید که زنگ خطر را بار دیگر برای این تیم به صدا درآورده است. آن‌ها در گام بعدی خود باید در خانه از سایپا پذیرایی کنند.

گزارش از محمدامین ناصرین/فارس




Copy Right 2013 Artmis.ORG