1403/01/30 19:51


276278
تاریخ انتشار: 1397/12/20 21:32
تیم ذوب آهن که در پلی آف هم الغرافه قطر را با بازگشتی رویایی از باخت دو بر صفر، حذف کرده بود امشب النصر عربستان را مقهور انگیزه خود کرد و اولین پیروزی تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان 2019 را رقم زد.

تیم ذوب آهن اصفهان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا امروز و از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آل مکتوم امارات به مصاف تیم النصر عربستان رفت و در دیداری دراماتیک با نتیجه ۳بر ۲ این مصاف حیثیتی را به سود خود رقم زد.

به گزارش تابناک، ذوب آهن با این برد در لیگ قهرمانان آسیا ۴ امتیازی شد و به رده دوم جدول گروه صعود کرد تا نشان بدهد این تیم همچنان و به رغم مشکلات مالی عدیده؛ شخصیت بالایی در فوتبال آسیا دارد. البته این برد در حالی رقم خورد که داور هنگ کنگی دو پنالتی برای النصر عربستان اعلام کرد اما سرانجام در دقیقه 92 شاگردان منصوریان روی ارسال بلند اوت دستی به گل برتری رسیدند.

ذوب آهن اصفهان:محمد رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، وحید محمدزاده،محمد نژاد مهدی، حمید ملکی، قاسم حدادی‌فر( از دقیقه ۶۵ زبیر نیک نفس)، حمید بوحمدان،محمدرضا حسینی، محمد عباسی( از دقیقه ۷۲ ارسلان مطهری)، علیرضا چراغلعلی( از دقیقه ۸۳ مهران درخشان‌مهر) و اوساگونا

سرمربی: علیرضا منصوریان

النصر عربستان:براد جونز، عمر حصاوی، عبداله معدو،جیولیانو، عود فرج( از دقیقه ۸۶ عبدالرحمان العبید)، عبدالعزیز الجبرین( از دقیقه ۷۴ نواد فرشان)، عبدالله السالم، حامد المنصور( از دقیقه ۸۰ فیراس)، سلطان الغنام، عبداله الخیبری و حمداله

سرمربی: روی ویتوریا

ذوب آهن بازی را خوب شروع نکرد و گل هم خورد اما توانست از باخت پیروزی بسازد و بازگشت رویایی را در نیمه اول مسابقه داشته باشد اما در نیمه دوم شاگردان منصوریان با انگیزه فراوان و تلاش ستودنی و استفاده عالی از تاکتیک پرتاب اوت دستی، به دو گل رسیدند تا بازگشت رویایی دیگری در آسیا داشته باشند. پیش از این هم در پلی آف ذوب آهن با شکست ۲ بر صفر به رختکن رفت اما در نهایت تیم الغرافه قطر را در خانه این تیم عربی ۳ بر ۲ شکست داد.

النصر که در دیدار اخیرش مقابل الوصل امارات شکست خورده بود، به دنبال کسب امتیاز در دیدار امشب برابر ذوب‌آهن بود که توانست در دقیقه ۵۷ با پنالتی تکرار شده عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را به ثمر رساند، ولی در حالی که النصر عربستان یک پنالتی هم در دقیقه ۸۸ به بیرون زد، ذوبی‌ها موفق شدند گل سوم را در دقیقه ۹۰ توسط امیرارسلان مطهری، بازیکن تعویضی خود بزنند و صاحب پیروزی ۳ بر ۲ برابر نماینده سعودی‌ها شوند تا در جدول گروه A. با الزوراء عراق در امتیاز ۴ برابر شوند، ولی به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول قرار بگیرند.

جدول رده‌بندی گروه A لیگ قهرمانان آسیا:

1- الزورای عراق 4 امتیاز
2- ذوب‌آهن ایران 4 امتیاز
3- الوصل امارات 3 امتیاز
4- النصر عربستان بدون امتیاز

شرح گل

النصر ۱ - ذوب‌آهن صفر (دقیقه ۵: جولیانو): سعودی‌ها که بازی را هجومی آغاز کرده بودند، تنها پنج دقیقه پس از شروع مسابقه روی ارسال زمینی حامد المنصور از جناح راست زمین و قطع توپ خوب و ضربه تمام کننده جولیانو از مقابل تیرک اول و جلوتر از محمدزاده توانستند به گل اول برابر ذوب‌آهن برسند.

النصر ۱ - ذوب‌آهن ۱ (دقیقه ۳۰: محمد نژادمهدی): خطایی که در سمت راست میانه زمین روی اوساگوآنا اتفاق افتاده بود را محمدرضا حسینی به زیبایی به مقابل دروازه النصر فرستاد که سانتر دقیق او را محمد نژادمهدی با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل تساوی ذوب‌آهن کرد.

النصر ۱ - ذوب‌آهن ۲ (دقیقه ۳۹: وحید محمدزاده): پرتاب اوت بلند محمدرضا حسینی از سمت چپ زمین را عبدالعزیز الجبرین نتوانست دفع کند تا وحید محمدزاده، مدافع پیشتاخته ذوب‌آهن صاحب توپ شود و از زاویه بسته دومین گل نماینده ایران را بزند.

النصر ۲ - ذوب‌آهن ۲ (دقیقه ۵۷: عبدالرزاق حمدالله): پنالتی النصر و گل مساوی با کمک داور! رشید مظاهری روی مهاجم حریف مرتکب خطای پنالتی شد که خودش به خوبی ضربه را مهار کرد اما داور دستور به تکرار این ضربه داد و این مرتبه حمدالله ضربه‌اش را تبدیل به گل مساوی النصر کرد.

النصر ۲ - ذوب‌آهن ۳ (دقیقه ۹۰: امیرارسلان مطهری): پرتاب اوت بلند ملکی بعد از عبور از روی سر محمدزاده و اوساگوآنا به زمین خورد و در ادامه ضربه سر مطهری تبدیل به گل شد تا ذوبی‌ها درآستانه پیروزی قرار بگیرند.

آمار این بازی به شرح زیر است:

مالکیت توپ
النصر: 64.9
ذوب‌آهن: 35.1

آفساید
النصر: 3
ذوب‌آهن: 4

کرنر
النصر: 7
ذوب‌آهن: 7

پاس
النصر: 479
ذوب‌آهن: 247

شوت
النصر: 19
ذوب‌آهن: 12

شوت در چهارچوب 
النصر: 7
ذوب‌آهن: 4

کارت زرد
النصر: صفر
ذوب‌آهن: 4

برچسب ها:
ذوب آهن اصفهان ؛ ذوب آهن ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG