1402/12/29 05:33


276284
تاریخ انتشار: 1397/12/23 01:08
در حادثه انفجار خط لوله گاز در آزادراه اهواز به بندر ماهشهر 4 نفر کشته شدند و 6 نفر زخمی شدند.

عصرجهان-شهیار میرخشتی رئیس مرکز اورژانس خوزستان ، اظهار کرد: در حادثه انفجار خط لوله گاز در آزادراه اهواز به بندر ماهشهر 4 نفر کشته شدند که 2 مرد، یک خانم و یک کودک هستند.
رئیس مرکز اورژانس خوزستان عنوان کرد: در این حادثه 6 نفر مصدوم شدند که 4 نفر از آن‌ها مرد و 2 نفر زن بودند.
وی گفت: 3 نفر از مصدومان به بیمارستان طالقانی اهواز و 3 نفر دیگر به بیمارستان سپیدار اهواز منتقل شدند.
نشتی و فرسودگی لوله‌ها علت حادثه اهواز بود
کیامر حاجی‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان امروز در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با انفجار خط لوله گاز در منطقه برومی اهواز اظهار کرد: این حادثه به علت نشتی در لوله‌های گاز ناشی از فرسودگی خط لوله اتفاق افتاد.
وی بابیان اینکه چند دستگاه خودروی عبوری به علت حرارت ناشی از آتش‌سوزی دچار حریق شدند، گفت: کشته‌شدگان شامل 2 نفر از خودروی سمند، 2 نفر از خودروی بونکر گزارش شد؛ اتوبوس مسیر اهواز -کرمان تلفات جانی نداشت.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: مصدومین به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز منتقل شدند و عملیات اطفای کامل تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد.
شایان ذکر است قنبر صولتی(اورامن) صبح امروز با خودروی شخصی از شهرستان بهمئی به همراه همسر و فرزندش به قصد عیادت از یکی از بستگانش عازم اهواز بود که و وی خانوده اش در محل حادثه انفجار خط لوله گاز دچار سانحه شدند
قنبر صولتی(اورامن) با حدود ۶۰ رصد سوختگی در بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز در حال مداواست
اما متاسفانه همسر و فرزند ایشان در این حادثه جان باختند
تعدادی از بستگان خانواده های حادثه دیده از کاربران فضای مجازی درخواست کردند که عکس و فیلم سوختن بستگانشان را به اشتراک نگذارند چراکه نمک بر زخم آنان می شود
احساس سوختن به تماشا نیست   آتش بگیر تا ببینی که چه می کشم




Copy Right 2013 Artmis.ORG