1403/01/10 02:18


276631
تاریخ انتشار: 1398/01/24 23:05
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از استاندار و مجموعه مدیریتی استان در کنترل بحران سیلاب و جلوگیری از تخریب زیرساختها و به حداقل رساندن خسارات قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،آیت الله ملک حسینی در دیدار عیدانه استاندار، معاونین و برخی مدیران کل گفت: هر چند این بحران طبیعی و غیر قابل پیش بینی و غیر منتظره بود و سطح وسیعی از کشور را فرا گرفت و باعث تخریب زیر ساختها و ابنیه در برخی استانها شد اما در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل پای کار بودن مدیران و هماهنگی و انسجام میان دستگاهها درصد خسارات و مشکلات به حداقل رسید.


وی با بیان اینکه حضور موثر شخص استاندار از ابتدای بارشها و سیلابی شدن روستاها و شهرها ‌خود کمک شایانی به پیشبرد درست امور و هماهنگی سریع دستگاههای امدادی و خدمات رسان شد، افزود: این همت ،تلاش وپشتکار جای تقدیر دارد.
آیت الله ملک حسینی با قدردانی از همه عوامل ستاد مدیریت بحران، دستگاههای امدادی و خدماتی که به صورت شبانه روزی به خدمت رسانی و بازگشایی محورها و کمک به روستاییان و عشایر پرداختند، اظهارکرد: مدیریت و نظارت دقیق در اختصاص منابع به خسارت دیدگان و جبران خسارات ناشی از سیل می تواند بخش اعظمی از آلام و مشکلات مردم را برطرف کند.
آیت الله ملک حسینی مردم استان را انسانهایی میهن دوست، خیر و غیور برشمرد و از همگان خواست پای به پای مسئولان در جهت کمک به مردم سیل زده استانهای گلستان، لرستان و خوزستان از هیچ کوششی دریغ نکنند.


علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همه دستگاه‌ها و همراهی و تلاش شبانه روزی برای مدیریت بحران سیل زدگی و بازگشایی مسیرها گفت: خسارات اولیه بیش از یک هزار میلیارد تومان برآورد شده و این خسارات به وزارت کشور، دفتر ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه اعلام شده است.
وی افزود: در روزهای آینده در دیدار با دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور میزان خسارات و حجم تخریب در بخشهای کشاورزی، خدمات، زیرساختها، ابنیه و راهها تشریح خواهد شد.
احمدی بیشترین خسارات را در بخش کشاورزی، مزارع و شیلات برشمرد و اظهارکرد: در تلاشیم تا ضرر و زیان کشاورزان و روستاییان را در اسرع وقت و پس از اختصاص منابع از سوی دولت جبران کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از ابتدای بحران سیل در استان و شهرستانهای مختلف هم معاون اول رییس جمهور، هم رییس دفتر رییس جمهور و هم وزیر کشور روزانه در تماسهایی وضعیت را جویا می شدند و بنده هم همه مسایل و موارد را با مسئولان ستاد مدیریت بحران، فرمانداران و مدیران رصد و از نزدیک بررسی می کردم.
استاندار مداخلات انسانی و تجاوز به حریم رودخانه ها و تخریب منابع طبیعی را از عوامل اصلی حرکت سیلابها و آبگرفتگی ها دانست و بیان کرد: با کسانی که بدون توجه به هشدارها به تخریب منابع طبیعی می پردازند، برخورد جدی خواهد شد/ایسنا




Copy Right 2013 Artmis.ORG