1403/01/09 20:44


296703
تاریخ انتشار: 1398/01/29 01:24
سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان مبلغی رابعنوان پاداش، جهت بازیهای خوب این تیم در چند دیدار آینده در نظر گزفتند و دردیدارهای آینده نیز بابت نتایج خوب در هربازی پاداش به این تیم تعلق خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان سه شنبه۲۷ فروردین ماه ۹۸ در محل استادیوم شهید بهنام محمدی زیر نظر «فیروز کریمی» سرمربی جدید خود و با حضورسرپرست فرمانداری، بخشداران، و اعضای هیئت مدیره این باشگاه فرهنگی ورزشی تمرینات خود را برای دیدار با تیم استقلال خوزستان برگزار کرد.
حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در این دیدار به گفتگو با کادرفنی و بازیکنان این تیم پرداختند و اظهار داشت: همه گونه حمایت وهمکاری با این تیم پرطرفدار و طلایی پوش نفت را خواهیم داشت وتاکید نمودند برای خروج این تیم از بحرانهای اخیر با تمامی توان در کنار این تیم هستیم .
برپایه این گزارش سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان مبلغی رابعنوان پاداش، جهت بازیهای خوب این تیم در چند دیدار آینده در نظر گزفتند و  دردیدارهای آینده نیز بابت نتایج خوب در هربازی پاداش به این تیم تعلق خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG