1403/01/10 10:35


296756
تاریخ انتشار: 1398/02/01 12:15
نماینده عالی دولت درخرمشهرخبر داد:
کوروش مودت: هم‌افزایی لازم میان ارتش و سپاه همچنین ستاد مدیریت بحران به منظور هدایت سیلاب این مسیر به سمت بیابان‌های اطراف انجام شده و جای نگرانی وجود ندارد.

کوروش مودت فرماندار ویژه خرمشهر در تماس تلفنی با خبرنگارپایگاه خبری عصرجهان ، در واکنش به کلیپ‌های منتشر شده در فضای‌مجازی با عنوان ورود سیلاب به جاده اهواز - خرمشهر،* اظهار کرد: سیلاب از روستای ملحان از توابع اهواز به سمت جاده اهواز - خرمشهر هدایت شده است، از بعدازظهر امروز عوامل ارتش و قرارگاه کربلا همچنین ستاد مدیریت بحران تلاش کردند تا از ورود آب به جاده جلوگیری کنند، اکنون نیز هم‌افزایی لازم میان ارتش و سپاه همچنین ستاد مدیریت بحران به منظور هدایت سیلاب این مسیر به سمت بیابان‌های اطراف انجام شده و جای نگرانی وجود ندارد.
فرماندارویژه خرمشهردرادامه افزود: اکنون نیز *به همراه سردار فرمانده قرارگاه کربلا، اعضای شورای تامین و اعضای ستاد مدیریت بحران خرمشهر به منظور بررسی میدانی وضعیت جاده عازم ۶۰ کیلومتری خرمشهر جاده اهواز - خرمشهر هستیم.
وی درپایان ادمه داد: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند خادمان آن‌ها در ستاد مدیریت بحران شبانه‌روز در تلاش هستند* و از همشهریان عزیز خرمشهری می‌خواهیم تا همچون روزهای گذشته در کنار ستاد مدیریت بحران باشند تا از این بحران نیز همچون گذشته به سلامت عبور کنیم.
خبرنکار/ناصرحکیمی


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG