1403/01/31 10:48


296768
تاریخ انتشار: 1398/02/01 22:36
سرپرست تیم فوتبال سینا صنعت ایذه بعد از پایان بازی با انتقاد تند به امیرحسین فراهانی مسئول لیگ سه نسبت به فرق گذاشتن بین تیم تهرانی و شهرستانی واکنش تندی داد.

عصرجهان؛ فیروز بیگلری-مجید صیدعالی سرپرست تیم فوتبال سینا صنعت ایذه بعد از پایان بازی این تیم مقابل پویندگان تلاش مرودشت که منجر به شکست سینا صنعت شد واکنش تندی به امیرحسین فراهانی مسئول لیگ سه فوتبال ایران کرد.
وی با بیان اینکه فراهانی نسبت به تیم های تهرانی و شهرستانی فرق می گذارد اظهار داشت: متاسفانه سازمان لیگ و شخص آقای فراهانی با برنامه ریزی بدی که انجام داده اند شرایط تیم های شهرستانی را  سخت کرده است که اینگونه تصمیمات نظم لیگ را برهم زده است.
سرپرست تیم فوتبال سینا صنعت ایذه در ادامه اعتراضات خود به سازمان لیگ تصریح کرد: ما در ۱۶ روز ۴ بازی انجام دادیم اما تیم های دیگر به خصوص تیم های که سایه به سایه ما جلو می آیند دو هفته استراحت می کنند و این یعنی بی عدالتی که در حق تیم ما انجام می دهند.
صیدالی بیان کرد: چرا باید برخی تیم ها از جمله تیم های تهرانی یک روز دیرتر نسبت به تیم ما بازی می کند در حالیکه پاراگ تهران یکی از تیم های در معرض سقوط است و باید بعد از تیم سینا صنعت بازی کند. چرا کسی نیست بر لیگ سه نظارت داشته باشد تا اینگونه حق ما خورده شود.
وی در مورد تیم های میزبان که قبل بازی و بین دو نیمه با اعتراضات شدید تاثیر زیادی روی قضاوت داوران می گذارند اظهار داشت: بی شک  تیم های میهمان از داوری ضربه میخورند بطوریکه بازی که در شهر میزبان برگزار می شود به علت اعتراض های شدید که می کنند باعث می شود، داوری به سمت تیم میزبان رود در حالیکه در ایذه ما کوچکترین اعتراض یا محروم میشدیم یا جریمه؟ به عنوان مثال بازی امروز ما در مقابل پویندگان، بعد از اینکه پنالتی به سود ما گرفته شد در بین دو نیمه کادر فنی و مدیریت باشگاه حریف با حمله ور شدن به سمت داور کاری کردند تا داور در ابتدای بازی نیمه دوم یک پنالتی به سود میزبان بگیرد. مشخص بود که داور در نیمه دوم برای تیم پویندگان پنالتی خواهد  که در دقیقه ۵۵ اینکار را کرد تا شیرازه تیم ما را بهم ریزد.
صیدالی در مورد عدم نظارت بر روی داوری که باعث حق خوری تیم ها می شود عنوان داشت: وقتی فدراسیون فوتبال نظارتی بر لیگ سه فوتبال ایران ندارد باید هم این حق خوری ها در فوتبال دیده شود تا تیم های میهمان به خاطر شرایط تیم میزبان که فشار زیادی روی داوری می آورند متضرر شوند
مجید صیدالی در پایان در خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: آقای تاج لطفا بر لیگ سه فوتبال نظارت داشته باشید نگذارید افرادی که با هزینه شخصی در فوتبال سرمایه گذاری می کنند و با تمام سختی های که در این شرایط بد اقتصاد  تیمداری می کنند از فوتبال فراری شوند. بی برنامه گی و عدم نظارت داوران و ضعف وحشتناک داوران از نکات بد لیگ سه بود که امیدواریم فصل آینده با گماردن  یک تیم قوی و کاربلد در سازمان لیگ شاهد لیگ خوبی در خور و شان فوتبال ایران باشیم.



بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG